Skip to main content
Vraag

Ben ik verslaafd aan mijzelf vingeren als jongen?

Forum|alt.badge.img

Ik heb altijd mijn vinger in mijn kont gedaan sinds jongs af aan.

Er komt elke keer kak aan mijn vingers en kak zit nu permanent aan mijn vingers vast, ik geloof zelf niet dat ik verslaafd ben.  Of ben ik? Laat het graag weten.

Onnodige quotes verwijderd ivm forumregel 4

8 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 198 reacties
  • 11 maart 2025

Iew…

waarom niet ‘gewoon’ vingeren zonder die kak? Dit klinkt best vies…

geen idee of het verslaafd is of wanneer het verslaafd gaat zijn maar volgens mij is het niet oké als anderen of jijzelf er last van hebben

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 431 reacties
  • 11 maart 2025

Misschien je handen eens wassen, als die er permamnent onder zitten.  Is wel zo netjes.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 11 maart 2025

Goed verhaal hoor. Lekker kort ook.  

Je weet dat er zeep en water bestaat? 

Succes.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2447 reacties
  • 11 maart 2025

In elk geval had je nog wel 1 hand vrij om dit te typen. Hopelijk de schone. 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 11 maart 2025

@Tover01 Ik mag hopen voor hem dat hij de schone heeft gebruikt. 🤢

On-topic want TS is natuurlijk bloedserieus: er zijn ook hulpmiddelen om de boel eerste schoon te spoelen. Gewoon online te bestellen. Misschien heb je daar wat aan?

Succes er mee.

Forum|alt.badge.img

Nadat ik verslaafd ben aan mijzelf vingeren heb ik kak aan mijn vingers wat tegenwoordig opgedroogd is. De laatste tijd voel ik mij een beetje geil en wil aftrekken maar als ik het probeer voelt het als schuurpapier.

Zijn er tips ik heb er echt problemen mee want het doet pijn ik heb zelfs een snee opgelopen op mijn lul.  

En mijn ouders weten er nog niks van hoe moet ik dit vertellen a.u.b. help mij.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 431 reacties
  • 12 maart 2025

@Broodjebillenbatser  Als schuurpapier?  En niemand zegt er iets van dat je daar met zo’n vieze hand zit?

Niets tegen je ouders zeggen, gewoon je handen goed wassen.  Er bestaat van die speciale vloeibare zeep die mensen die in de olie-industrie werken en mijnwerkers gebruiken om hun handen schoon te krijgen; dat zal bij jou ook wel helpen om die laag weg te krijgen.  ( deel vd tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, plaats geen schadelijke tips op het forum )

Snee goed ontsmetten en daarbij je schone hand gebruiken.

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • 13 maart 2025

Hoi 

Je ouders hebben dit nog niet gemerkt? Dat je een schoon hand en een vies hand hebt? bovenstaande tips van ​@Diana ​@Tover01 en ​@tim16  vind ik persoonlijk de beste tips. Probeer ook eens je handen 10 keer na elkaar te wassen dat helpt bij mij als ik moest verven ofz en er een laag verhard was. Zoals al eerder gezegd bestaan hier ook speciale producten voor . 

fijne dag verder!

hopelijk had je er wat aan

XXX anymoymous

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen