Vraag

Appen met een online vriend?

  • 31 October 2018
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Ik speel een tijdje een spel, en heb daar ook soort van vrienden gemaakt. Allemaal uit het buitenland tot nu toe. Een daarvan(een jongen uit Italie dacht ik) heeft gevraagd of ik met hem via telegram zou willen appen,( telegram is net zoiets als whatsapp alleen heeft het ook de functie om het zonder nummer te doen dus met een gebruikersnaam), maar ik weet niet of dit veilig is en goed want ik weet eigenlijk niets van hem en hij ook niet van mij.
Dus zou ik graag jullie mening willen weten of dit verstandig is of niet!

6 reacties

Je kan een nieuw account maken zodat je die kan verwijderen als het niets wordt. Zo voorkom je ook dat hij persoonlijke info over jou kan krijgen
wat @KareldeGrote zegt is wel iets goeds maar aan de andere kant kan dat bij hem(als het gewoon een goed persoon is) een wantrouwen opwekken want hij geeft misschien wel gwn zijn prive account enz, maar als je al een tijd met hem gamet ken je hem toch al langer dus kan je het lijkt me beter inschatten?
Heyy,
wat kan er niet veilig zijn? Zolang je geen adressen/ foto’s/ filmpjes uitwisselt, kan er volgens mij niet veel gebeuren. Ik snap dat je niet zeker weet of de persoon is wie hij zegt dat hij is, maar misschien is hij dat wel. Als jullie met elkaar gaan chatten, kun je hem ook beter leren kennen.

Luister naar je gevoel, als je het niet ziet zitten, moet je het natuurlijk niet doen!
Ik zou het gewoon doen via Telegram. Ikzelf gebeuik het ook, en anders doe je via Instagram dm
Via Instagram kun je ook dm’en zonder hem als volger te accepteren ofzo
Ik heb al meerdere keren Instagramvriendinnen in het echt ontmoet en get was gewoon aupergezellig! Ik wordt ook nog wel regelmatog benaderd door mensen die dan andere dingen willen, camera sex, afspreken, etc. maar daar ga ik niet verder op in.
Doe geen dingen die je niet aan je ouders kunt vertellen, want zodra je dat niet meer kan weet je dat je ergens mee bezig bent wat niet goed is.
greeetzz, suikerspinnn
Nouja, zolang je een beetje oplet wat je wel en niet doet , dan lijkt het mij vrij veilig.
Badge
Ik vind het geen goed plan, je weet maar nooit wat hij met je gegevens doet!

Mvg R.

Reageer