Skip to main content
Vraag

afvallen en verslaving

• May 15, 2026
  • 0 reacties
  • 3 Bekeken

Hoi, ik ben al 4 jaar bezig met catfishen ik had het voor het eerst gedaan met mjjn “vriendin” maar ik was gepakt door mijn ouders en ik had problemen, ik moest bijna naar de jeugdzorg maar ze deden zo omdat ik niet met jongens mag praten vanwege mijn geloof. nu 4 jaar later bwn ik er nog steeds mee bezig ik was gestopt voor een tijdje nadat ik was gepakt maar ik doe het nh al 2 jaar non stop jongens catfishen op snapchat, omdat ik onzeker ben over mijn lichaam en zelf vindt dat ik niemand verdien ik vw telkens mn account en ik verspil teveel tijd hier aan en ik verspreid leugens en ik doe net alsof ik een dame ben terwijl ik dat niet ben ik wil gwn dun zijn en ik ben al 4 jaar bezig met afvallen maar het lukt me telkens niet ik ben niet zwaar overgewicht als ik 10kg verlies dan heb ik een heel mooi lichaam ik ben al 5-10 kilo afgevallen maar ik kan de rest niet ik mag ook niet naar de sportschool en wnr ik stress heb of niks te doen heb dan eet ik maar en ik wil gwn een plattere buik hebben wat me niet lukt ik dee voor een tijdje de OMAD (one meal a day) dieet maar ik kom dan weer aan omdat het te heftig is en ik loop elke dag minimaal 10k stappen maar het lukt me telkens niet en wnr ik catfish en met jongens praat en ik doe dan net alsof ik een dunne dame ben dan voel ik me blij maar ik heb mn account weer verwijderd omdat dit uit de hand loopt, ik begin ouder te worden en ik moet beseffen dat ik mijn eigen leven moet opbouwen inpl elke dag alleen maar met jongens praten. hoe val ik af en hoe stop ik met het tetug keren naar die jongens?