Aftrek probleem

  • 28 December 2019
  • 5 reacties
  • 427 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De laatste jaren trek ik elke dag af bijna elk uur omdat ik zo geil word telkens maar ik wil wel dat het mindert wat nu? 


5 reacties

Hallo Kevjee :)

Je zou het kunnen proberen om alternatieve dingen te doen waarbij je niet denkt aan masturberen, zoals bijvoorbeeld iets creatiefs, met vrienden afspreken of juist even een relaxmomentje met je telefoon of met een boek of dat soort dingen om te ontspannen. Je kan ook proberen gewoon niet af te trekken voor een aantal dagen en dan jezelf een beloning geven als het lukt.

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +1

Trek je zoveel af omdat je je verveelt? Of omdat je het echt lekker vindt? Ik denk dat daar een flink verschil in zit, bij nummer 1 zou je toch afleiding moeten zoeken, en bij 2 is het puur doorzetten helaas.

 

Badge

Hallo 

 

Ik trek persoonlijk 3 keer per week af mij lijkt het niet zo een goed idee om elk uur af te trekken dat is slecht voor de ontwikkeling van de penis en teelballen ik zou gewoon youtube kijken ofzo maar niet naar vrouwelijke youtubers want ja dan kan je misschien geil worden ik hoop dat je wat aan mjjn tip had 👍🏻

Hey,

Misschien kun je eens naar de huisarts gaan. Die heeft ook een zwijgplicht dus je hoeft niet bang te zijn dat hij/zij iets doorverteld of je voor gek zet. Het is misschien ook beter om naar de huisarts te gaan omdat wij hier wel weten wat je probleem is, maar je er niet goed mee kunnen helpen. Totdat je je afspraak hebt is afleiding inderdaad ook goed. 

Succes!

xxAlice

Reputatie 7
Badge +7

Hallo AliceInWonderland,

 

wat fijn dat je meedenkt en wil helpen! De informatie die je geeft, zal ik nog even iets duidelijker maken.

De huisarts heeft inderdaad zwijgplicht ( beroepsgeheim ) maar wanneer je onder de 16 bent, zou hij wel je ouders mogen inlichten als hij denkt dat dat beter is. Wanneer je 16 of ouder bent, dan mag hij dit niet doen. Bron : https://www.thuisarts.nl/rechten-en-plichten-van-pati%C3%ABnten

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reageer