Zwemmen met nichtje, badpakje vergeten


Reputatie 1
Badge +2

Ik ging met mijn nichtje van 10 zwemmen in zee, super leuk natuurlijk, toen we daar aankwamen bleek ze haar badpakje vergeten. We baalden echt. Ze kon ook niet met onderbroek want ze had een maillot aan en blijkbaar zonder onderbroek. Ik heb haar vertelt dat ze kon kiezen, óf in je blootje, óf niet zwemmen. Uiteindelijk toch voor het eerste gekozen, ze vond het wel spannend maar toch gedaan, ik heb gezegd dat ik het niet erg vind. Het was gelukkig een rustig stukje strand dus dat was fijn. We gingen er lekker in en het was lekker verfrissend. Er zijn wel een paar mensen langs gekomen die haar dus in d'r blootje hebben gezien maar dat was niet anders. Ze vond het uiteindelijk toch leuk. Ik heb natuurlijk wel even gekeken hoe ze er uit ziet maar niet met seksuele geaardheid, echt niet. Later lekker naar huis gegaan, ze logeerde bij ons. Vinden jullie dit kunnen, of kan dit niet?


13 reacties

Heyo,

Leuk dat je nichtje bij jullie kwam logeren en dat jullie samen hebben gezwommen in de zee. Het is nu erg mooi weer dus why not.

Ik vind dat je het enigszins goed hebt aangepakt. Jullie hebben gewoon lekker gezwommen. Je hebt even gekeken, maar meer niet. Ook was er geen sprake van seksuele gedachten. Dus in mijn ogen is er niks ergs aan.

Misschien had je van plaats dat je zei in je blootje of niet zwemmen kunnen kiezen voor terug gaan en de badpak ophalen. Ik weet natuurlijk niet hoever het voor jullie is om te lopen,  of fietsen naar de zee. Maar dat zou ook een optie zijn geweest. 

Nou ja, zoals ik al zei en jij zelf ook hebben jullie beiden een leuke dag gehad en is er niks geks of raars geweest.  Dus ik vind dat het gewoon moet kunnen. 

See ya!

Spookyzx. 

Badge

wat maakt het uit iedereen is naakt  geboren hahahaha.   :alien::alien::alien:

Reputatie 1
Badge +2

Hey spookyzx,

Die optie van badpak halen was niet echt een optie, want we wonen er ruim een half uur fietsen vandaan. Maar ik vind haar eigenlijk best wel dapper, ik bedoel ik zou het denk ik niet snel doen, zo in m'n blootje er in.

Badge

heeeeey,

 

ik persoonlijk vind het niet erg. ik bedoel toen ik kleiner was ging ik ook gwn in mn naakie zwemmen met mijn zus ofzo. en het was niet sexueel dus voor mij is er gwn niks gebeurt. en je moet je ook echt niet schuldig voelen om eventjes te kijken. ik denk dat iedereen dat wel een keertje heeft gedaan als je naakt bent gaan zwemmen. en als ze een bikini aan had zou je verschijnlijk ook zijn gaan kijken wat voor bloemetjesprint het nou precies is. dat is bijna het zelfde. (vind ik)

niet schuldig voelen dus! (als je je schuldig voelt idk:P)

 paarseguppie:)

Reputatie 1
Badge +2

Nee maar ik vroeg me gewoon af of een meisje van 10 nog in d'r blootje op het strand kan of is dat te oud

Badge

het is op het randje vind ik. maar elke ouder voed hun kinderen anders op! toen ik 10 was voelde ik me niet meer confortabel om naakt te zwemmen. maar als joun nichtje dat nog wil en zich er confortabel bij voelt vind ik dat ze dat gewoon mag doen. tenzij de mensen waarmee ze aan het zwemmen is (jij in dit geval) het niet fijn vind:)

Reputatie 1
Badge +2

Het is niet dat mijn nichtje er voor kiest, het is meer omdat ze zo graag wilde zwemmen en dat ze liever in d'r blootje wilde dan níét zwemmen. 

 

Reputatie 5
Badge +5

Eerst moest je oppassen op je buurmeisje van 10, die ineens naakt voor je staat en dat je dat eigenlijk niet vind kunnen.

en nu ga je zwemmen met je nichtje ook van 10 en bied je aan om niet of naakt te zwemmen, beetje vreemd allemaal

Hallo Annoniem0 :)

Misschien toeval? Maar wel een vreemd verhaal.

Reputatie 1
Badge +2

Ja sorry, dat ik haar daar buurmeisje noem maar mijn nichtje woont naast ons, sorry voor de verwarring. Het gaat dus over hetzelfde meisje.

Reputatie 5
Badge +5

Dan blijft het nog raar en ook een beetje ongeloo

Hallo Jongen 14jaar :)

Maar eerder zij je dat ze liever niet naakt wou maar ze wou toch zwemmen, waarom is ze dan toch naakt en noem je haar in dat topic niet je nichtje? 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge +2

Ze wilde zwemmen en had haar badpakje vergeten dus is ze in d'r blootje gegaan, omdat ze dus toch wilde zwemmen, en ik noem haar door elkaar buurmeisje en nichtje omdat ze ook naast ons woont.

Reageer