Vraag

zusjes.......

  • 29 July 2020
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hee  iedereen

 

kennen jullie dat ook dat je zusje (als je die hebt) je altijd de schuld geeft enzo laatst ook mijn ene zusje had ruzie met de andere ik was gwn op mijn kamer ik deed niks maar ik kreeg de schuld of dat ik laatst een bal in mijn zusjes handen gooide en dan gaat ze huilend naar mijn moeder omdat ik zogenaamd een bal tegen der kop heb aangegooid en dan krijg ik 5 dagen fk huisarrest alleen door mijn verekte kut zusje hebben jullie tips hoe ik hier mee om kan gaan

 

groetjes mij


2 reacties

Heel vervelend dat je zusje zo lullig doet en je ouders haar wel geloven en jou niet. Wat je kan doen is het hier eens uitgebreid met je ouders over hebben (zonder of juist met je zusje erbij). Leg uit dat je zusje jou er vaak bijnaait en dat zij altijd wel partij lijken te kiezen voor haar. Vraag of ze wat objectiever kunnen zijn en desnoods alleen straffen uit te delen wanneer ze het zelf hebben gezien.

Je kunt ook eens proberen met je zusje te praten. Dat het echt niet cool is wat ze doet. Maar denk eigenlijk dat ze het alleen maar leuk vindt en juist doorgaat als je dit zou doen. Hangt een beetje van je zusje af, dat kan jij beter inschatten dan ik.

Voor de rest zou ik niet zo goed weten wat je hier aan kunt doen.

 

Suc6 ermee.

Groetjess

Reputatie 1
Badge

Hey

 

Ik heb ook een zusje dat ook soms strontvervelend doet. Dat je er zogenaamd hebt geslagen of dat je in haar oor hebt geschreeuwd ofzo. Soms is dat waar maar kan je het niet meer herinneren, maar meestal klopt het niet…  Maar heb je ooit het er over gehad met je vader of moeder? Die kunnen je hier mee helpen. Ok?

Reageer