Vraag

Zusje weet dat ik dit forum gebruik

  • 22 October 2021
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey mensen die dit lezen,

 

Ik heb een giga probleem. Mijn zusje is er zojuist achter gekomen dat ik dit forum gebruik. Eerst wilde ze het aan mijn ouders vertellen, maar ik heb haar kunnen overtuigen dat het geen goed idee was.

Nu wil ze het forum ook gaan gebruiken en ben ik bang dat ze er achter komt wiens account van mij is.

Misschien leest ze die wel.

 

Please, wat moet ik doen??

 

Alvast bedankt


3 reacties

Hallo  :)

Je kunt je account altijd laten opheffen in dit topic als je het gevoel hebt dat je privacy in gevaar komt door onder andere momenten zoals dit.

-TheMightylayer <3

Heyy

 

Je kunt inderdaad altijd je account laten verwijderen als je het idee hebt dat je privacy in gevaar komt. Als je dat wilt doen moet je in dit topic een reactie achterlaten. Je kan als je je account laat verwijderen natuurlijk altijd weer een nieuw account aanmaken!

 

Je zou misschien ook je gebruikersnaam kunnen veranderen als je bang bent dat je zusje die heeft gezien. Als je je gebruikersnaam wilt veranderen kan je in dit topic een reactie achterlaten waarin je de nieuwe naam die je voor je account zou willen hebben vermeldt. Een moderator van het forum zal je gebruikersnaam dan veranderen🙂


Groetjes,

NaamNietBekend 

Thanks voor jullie reacties

Reageer