Mijn zusje T had wat chocolaatjes gejat uit het kastje. Mijn moeder kwam erachter en werd mega boos. T wou door die boosheid de hond niet uitlaten.
Mama werd nog bozer en pakte haar telefoon en laptop af. Ze trok het internet eruit en T mocht niet meer naar buiten.
Dat was gister.
Ik heb haar wel Hotspot gegeven toen het internet eruit lag en met haar film gekeken. Alles was goed.
Vandaag vroeg ik of T mee wou naar buiten vandaag en dat wou ze niet. Ze mocht ook niet. Ik ging toch naar de winkel met m'n broertje. Mama was alleen met de baby en m'n andere zusje.
T besloot 100 euro te stelen en weg te rennen toen Mama niks door had. Ze had ook tussen mijn spullen gezocht maar heeft niks mee genomen.
Mama moest wachten totdat ik terug was om T te gaan zoeken. Dat was 20 minuten geleden. 10 minuten geleden is Mama weg gegaan om haar te zoeken.
T had gister mijn Hotspot. Ze had op snapchat gezeten zei ze. Met een vriendin appte ze. Toen ze eerder weg rende was ze met die vriendin. En de laatste keer had ze haar telefoon bij haar dus was haar locatie te tracken
Ik zou niet weten of ze naar die vriendin gaat of niet. Maar ik weet wel dat ze weg is. En geld heeft.
Ik ga T niet de schuld geven. Elke keer weer beginnen deze dingen hetzelfde. En elke keer verandert er niks. Maar T is gewoon gevoelig. En ik denk echt dat het deze keren fout gaat. En ik wil niet mijn zusje kwijt. Ze had niet weg moeten gaan maar ik snap wel dat dat misschien het beste lijkt. Nu hoop ik gewoon dat ze veilig is en blijft. En dat ze snel weer gevonden wordt.