Skip to main content

zusje verpest elke dag de sfeer en ik ben er klaar mee

• July 2, 2025
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik wil even mijn verhaal kwijt.

mijn zusje is alleen maar boos en chargerijnig en ze verpest altijd de sfeer dit is al 2 jaar zo  dus het is geen ruzie die pas 15 min duurt ofzo. Als mijn zusje zo doet worden mijn ouders ook boos en wordt de dag er niet gezelliger ook ik word ook sneller boos doordat ik ASS heb en ik ben er gewoon helemaal klaar mee. We gaan over 2 weken op vakantie en ik ben bang dat ze dan weer de sfeer verpest 

heeft iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan en hoe ik de sfeer dan weer gezellig maak

Groetjes Louis

5 reacties

• July 3, 2025

Hallo,

Dat klinkt best irritant. Misschien moet je zusje eens naar een psycholoog/ostiopaat/dergelijke? Die kunnen helpen dat je zusje wat minder boos is.

Jij kunt gewoon proberen zo lief mogelijk te zijn, zolang als dat helpt.

Groetjes!

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 3, 2025

Hii,

Dat klinkt best vervelend.. Heb je al met je ouders over gesproken? Misschien helpt dat ofzo.. Btw hoe oud is je zusje (als je het wil zeggen)?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 3, 2025

me zusje is 8 en nooit dat me ouders haar naar een psycholoog gaaaan brengen

• July 4, 2025

Kan gewoon toch?

Er bestaan ook psychologen voor kinderen en ostiopaten kunnen ook gewoon kinderen behandelen. Ik ken bijvoorbeeld mensen die op hun 7e/8e/9e al naar zo iemand gingen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 6, 2025

Ik zal het is aan mijn therapeut vragen maar wat kan ik nu doen dan en hoe houd ik de sfeer gezellig