Vraag

Zusje verpest alles

  • 14 June 2019
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Badge
Hey,

Mijn zusje (9 en ik 12) doet vaak raar tegen mij wat ze heeft weet ik niet ze loopt wel bij een psy, vaak vraag ik iets heel normaals en vat ze dat verkeert op dan gaat ze me bedrijgen en probeerd ze me te slaan dat zeg ik van ik ga je niet slaan dan krijg je blauwe plekken het lukt me altijd wel om me intehouden maar ik heb soms de nijging om haar gwn heel hard te slaan (dat doe ik niet) maar als ze boos is STAMPT ze heel hard de trap op en gaat zeggen dat we gemeen zijn en dood moeten, soms lig ik dan s'avonds in mn bed daar over na te denken maar ik snap haar gwn nie.

Soms als ze ruzie heeft met mn ouders krijgt ze straf, de laastste keer was dat ze geen toetje kreeg. De dag daarna na het avond eten gaat ze bij mn vader slijmen en weet dat ze toch het toetje krijgt, mijn moeder was die dag nie thuis en die zegt als mn zusje het vraagt gwn nee en daar blijft ze bij. Dit is nie eerlijk, ik heb heel soms wel eens ruzie dan krijg ik een heftige straf bijvoorbeeld EEN WEEK geen schermtijd! En ik blijf die straf tot de week voorbij is. En mn zusje doet is ergers zoals mn ouders negeren wanneer ze iets zeggen, dat loopt meestal uit tot een groote ruzie met heel veel gescheld. Maar mijn ruzie was dan weer een menings verschil, ik wou agspreken met een goede vriendin en mn moeder zei eerst huiswerk ik zeg dan kan ik het nie morgen maken. En dat word onze ruzie en daar krijg ik straf voor!

Doe ik het nu fout of is het echt niet eerlijk?
Ik ben er echt klaar mee!

1 reactie

Badge
Plssss reageer!😥😥

Reageer