Hoi,
m'n zusje ligt de laatste maanden na school depri in dr bed.
Als ik vraag waarom doet ze boos en ze maakt altijd vervelende opmerkingen. M'n ouders trekken haar bijna altijd voor.
Tijdens het avondeten vandaag, zei ze uit t niks ineens tegen me: door jou zit ik altijd boven!
Toen gaf ze me een gemene blik en ging toen JANKEN. LETTERLIJK JANKEN! Volgens mij was ze aan het nepjanken want ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit wat heb aangedaan om zulk gedrag te laten veroorzaken..
M'n ouders gingen met Dr op de bank zitten om Dr te troosten en ik moest alleen m'n eten opeten.
Een halfuur later begon ik maar met afruimen en de vaatwasser inruimen aangezien het eten toch al koud was. M'n zusje ging ineens aardig doen alsof ze mn zelfvertrouwen niet compleet uit t raam gegooid had.
Toen ik er met m'n ouders over wou praten zeiden ze dat m'n zusje wel een punt had. Ik werd natuurlijk nog bozer en verdrietiger en wou weglopen. Vervolgens werd ik respectloos genoemd en moest ik perse naar bed, en hier ben ik nu anderhalf uur later. Op t forum met m'n laptop die ik vanmiddag naar boven had gesneakt.
Advies please, ik heb het nodig!!