Skip to main content

Hey iedereen een tijdje geleden had ik het er over dat me zusje levensgevaarlijke praktijken uithaalde door op het spoor te liggen. Vandaag hebben we weer iets nieuws ontdekt naar het avondeten me zusje kotst dus haar eten uit schijnbaar. Me moeder heeft haar dus op de weegschaal gezet en die was schokkend er kwam 19 kilo in beeld zwaar ondergewicht. Dat me zusje niet zo eter is wisten we maar dat ze haar eten uit kotst ja zegt vanavond ik wil echt net zo dun als jou zijn. Dat wil gewoon helemaal niemand ik weeg 31 kilo en ben heel lang en bijna 15 jaar ik kan alles eten maar er komt gewoon geen gram vet bij aan. Onze huisarts zegt dat het misschien door het vele sporten komt dat ik te weinig weeg de ander zegt dat ik buikspieren moet kweken dat ik dan wat kilootjes erbij krijg. Maar me zusje doet het dus echt opzettelijk en ze weet dat zo mager zijn niet goed is me moeder is na dat ene incident nog bozer op haar geworden. Haar eerste straf was duidelijk twee weken huisarrest en in het weekend mobiel kwijt en geen andere schermen. Morgen mag me zusje mij taken over nemen wat ik anders mocht doen of me zus. Ze kan beginnen met met de vuilnisbak aan de weg te zetten en als ze smiddags uit school weer komt kan ze de auto van binnen en buiten wassen inclusief de tuin schoffelen. Me zusje was het er al niet mee eens want ze wou bruin bakken in de achtertuin nou me moeder zij je kunt ook wel je bikini aantrekken als je de auto gaat wassen. Dus die heeft morgen het hoofd op onweer staan die auto moet weer strak in de lak zitten inclusief velgen dus me zusje not amusted.

Lijkt me niet heel erg fijn voor je zusje. Zoals ik het lees heeft ze het zwaar, en daar wordt ze dan ook nog eens voor gestraft. Is je zusje wel eens naar de huisarts geweest? Anders lijkt me dat een goed idee.

Lijkt me niet heel erg fijn voor je zusje. Zoals ik het lees heeft ze het zwaar, en daar wordt ze dan ook nog eens voor gestraft. Is je zusje wel eens naar de huisarts geweest? Anders lijkt me dat een goed idee.

Tja het zijn me moeders straffen en bij me moeder kun je ver gaan alleen dit is wel bij haar de druppel. Me zusje heeft met mokken de auto schoon gemaakt en de tuin gedaan ik heb haar maar uit liefde geholpen. Behalve met de vuilnisbak buiten zetten dat mag ze echt zelf doen stinkbak.

Hey TessaV,

Wat vervelend voor je zusje!

Ik denk niet dat het een hele handig oplossing van je moeder was. Jouw zusje heeft het duidelijk erg moeilijk en dan helpt dat soort straf niet heel erg.

Je zou met je zusje kunnen praten dat het echt niet gezond is dat ze zo dun wil worden. Je zou kunnen zeggen dat het echt niet uitmaakt hoe je eruit ziet, want jij bent jij.

Verder ben ik bang dat je niet heel veel kan doen. Je zou nog misschien met je moeder kunnen praten over dat je denkt dat het niet goed m t je zusje gaat.

Groetjes iemand.

Hey TessaV,

Wat vervelend voor je zusje!

Ik denk niet dat het een hele handig oplossing van je moeder was. Jouw zusje heeft het duidelijk erg moeilijk en dan helpt dat soort straf niet heel erg.

Je zou met je zusje kunnen praten dat het echt niet gezond is dat ze zo dun wil worden. Je zou kunnen zeggen dat het echt niet uitmaakt hoe je eruit ziet, want jij bent jij.

Verder ben ik bang dat je niet heel veel kan doen. Je zou nog misschien met je moeder kunnen praten over dat je denkt dat het niet goed m t je zusje gaat.

Groetjes iemand.

Ik zal binnenkort ook eens een gesprek met moeder aan gaan toen ze op het spoor ging liggen werd ik ook gek en boos en vondt ik de straf terecht. Maar deze straf vindt ik toch wel een beetje hard voor haar en nu maak ik me dus grote zorgen dat me moeder haar niet te hard straft. Ik kon het in ieder geval niet over me hart verkrijgen dat ze die klussen alleen moest doen ik lag in eerste instantie op het grasveldje te zonnen voor ons huis. Tot ik dacht ik lig hier niet goed ik ga me zusje helpen ik heb zelf maar de velgen gepoetst dat is een rot taak en de auto afgespoeld de rest zoals de stoelen zuigen en autowas mocht ze zelf doen. Daarna gaf ze me een knuffel en zij bedankt zus dat je me hebt geholpen met de auto ik zij ik wil gewoon niet dat je zo dun wordt en iets uit kotst en kom aub naar me toe als je hulp nodig hebt. Daarna hebben we samen nog de tuin gedaan en op de vuilniswagen zitten wachten zodat de bak weer naar achteren kon. Het voelde voor mij goed ik had ook kunnen denken ik blijf lekker liggen op het grasveldje maar dan was ze nu nog bezig met de auto. 

Goed dat je zo laat zien dat je echt om je zusje geeft! Dat zal ze vast heel fijn vinden.

Ik hoop dat je moeder een beetje meer begrip voor de situatie van je zusje zal tonen.

Groetjes iemand.

Goed dat je zo laat zien dat je echt om je zusje geeft! Dat zal ze vast heel fijn vinden.

Ik hoop dat je moeder een beetje meer begrip voor de situatie van je zusje zal tonen.

Groetjes iemand.

Ik hoop ook dat ze meer begrip voor de situatie gaat krijgen ik houdt van me zusje en zij van mij en ze zal altijd me alles zijn. Alleen moet ze niet afglijden want dan ga ik me zorgen maken ik hoop ook dat ze aangeeft ik wil naar een huisarts desnoods wil ik met haar mee als dat mogelijk is. Maar ze komt daar nog niet mee naar mij toe dat ze naar een huisarts wil ik ga me moeder hier ook zeker opsporen dat ze anders zelf een afspraak maakt en dat ik dan wel met haar mee wil. Ik ga in ieder geval erop letten dat ze geen eten meer uit kotst en dat ze goed gaat eten en een paar kilo aankomt. 

Reageer