zusje huppelt vaak in haar nakie rond

  • 14 December 2020
  • 8 reacties
  • 2315 Bekeken

Badge

Ik heb een zusje, ze is 10 jaar.

Als ze in bad gaat vraagt ze wel eens aan mij om ik even naast het bad kom zitten, voor de gezelligheid. Ik vind het meestal wel best. Ze schaamt zich helemaal niet eigenlijk. Het maakt haar niks uit als ik of anderen haar in d'r blootje zien. Maar we zitten vaak gewoon een beetje te kletsen, dan vertelt ze wat ze op school gedaan heeft en dat soort dingen.  Ze wilde er na een kwartier ofzo al weer uit komen maar ze had zich nog helemaal niet overal gewassen. Dat is wel vaker. Dus ik zei of ze ook al tussen haar billen en haar spleetje gewassen had. Dus dat deed ze nog even. Ik help dan met afdrogen. En meestal gaat ze dan in d'r blootje spelen op haar kamer. Ze vind het lekker om naakt rond te huppelen thuis. Ik vind het wel apart, maar ik ben het gewend. Wat vinden jullie daarvan? 


8 reacties

Badge

Ik vind het niet zo raar hoor, naakt zijn is super lekker. En dat ze zich niet schaamt bij jou is alleen maar een teken dat ze zich vertrouwd en veilig bij je voelt. Super fijn voor haar. Niks mis mee hoor!

Reputatie 5
Badge +3

ik vind het juist fijn om te lezen eigenlijk! Dan is jullie broer en zus band super goed en vertrouwd dus. Prettig idee toch? 

groetjesss

Hallo allemaal,

Er is nog een account op deze site genaamd 'Meisje16jaar'. Op dit account worden soortgelijke topics geplaatst die gaan over naakte kleine kinderen, net als op dit account (Jongen15jaar) dus. 

Ik vind zelf de gelijkenis in zowel namen als content een beetje opmerkelijk.

Wat REME4 zegt klopt inderdaad. Wel vreemd

Meisje16jaar zegt in haar topic dit: Ik heb een broertje van bijna 10 jaar en als hij in bad zit, zit ik er wel eens bij. Hij schaamt zich niet als hij in zijn nakie is voor mij. Wel fijn lijkt me als je je daar helemaal niet mee bezig houdt. En het is wel gezellig, hij heeft altijd wel van alles te vertellen enzo. Ik help hem dan met afdrogen maar hij kleed zich dan niet aan.

Dat is wel bijzonder toch. Dat beiden mensen een broertje en zusje hebben van 10 jaar. Nou dat kan natuurlijk wel. Maar ook het gebruik van de naam naakt als in nakie. En allebei op een kamer naakt spelen naar het afdrogen en inderdaad de naam Jongen15Jaaroud en Meisje16jaar en de een heeft zijn acc een dag eerder gemaakt dan de andere. hmm Zeer opmerkelijk

 

Reputatie 1
Badge +1

De simpele oplossing van dit verhaal is dat wij tweeën broer en zus zijn, leuk hè. Denk eens na jongens!!!

Wat REME4 zegt klopt inderdaad. Wel vreemd

Meisje16jaar zegt in haar topic dit: Ik heb een broertje van bijna 10 jaar en als hij in bad zit, zit ik er wel eens bij. Hij schaamt zich niet als hij in zijn nakie is voor mij. Wel fijn lijkt me als je je daar helemaal niet mee bezig houdt. En het is wel gezellig, hij heeft altijd wel van alles te vertellen enzo. Ik help hem dan met afdrogen maar hij kleed zich dan niet aan.

Dat is wel bijzonder toch. Dat beiden mensen een broertje en zusje hebben van 10 jaar. Nou dat kan natuurlijk wel. Maar ook het gebruik van de naam naakt als in nakie. En allebei op een kamer naakt spelen naar het afdrogen en inderdaad de naam Jongen15Jaaroud en Meisje16jaar en de een heeft zijn acc een dag eerder gemaakt dan de andere. hmm Zeer opmerkelijk

 

Het is niet alleen de gelijkenissen in de verhalen, maar ook is het opmerkelijk dat de verhalen op beide accounts betrekking hebben op naakte jonge kinderen. Heb hier geen goed gevoel bij...

Badge +1

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Reputatie 2
Badge +1

De simpele oplossing van dit verhaal is dat wij tweeën broer en zus zijn, leuk hè. Denk eens na jongens!!!

Lees dit jongens!!!

Reageer