Vraag

zusje helpen verlegen

  • 18 March 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Heyy dus mijn zusje is heel erg verlegen ze praat tegen niemand en ze is 10 zelfs niet tegen opa en oma ofzo als iemand tegen haar praat geeft ze geen antwoord, ze gaat naar een nieuwe school toe waar ze niemand kent ik wil heel graag dat mensen zien hoe geweldig ze is en dat ze vriendinnen maakt want ze verdient dat ik wil al helemaal niet dat ze gepest word ofzo ik wil haar zo graag helpen minder verlegen te zijn maar ik weet niet hoe iemand advies?


2 reacties

Hey secretpersonx 

ik was vroeger ook heel verlegen. In groep acht werd ik er opgevenmoment ook mee gepest maar ik was er helemaal kaar mee. Ik was heel blij toen ik eindelijk naar een andere school ging en daar moest ik wel praten want ik wilde niet weer het zelfde dus moest ik wel praten. En ik zei gewoon ‘Hey ik snapte er helemaal niks van. Jij?’ En die gene antwoorde heel vriendelijk. En we zijn nu bff’s. 
 

dus als tip: vraag gewoon dingen en houd dat gaande

of stel je voor dat je echt niet anders kan. Dat de wereld anders vergaat. Doe het gewoon!!👍👍👍👍

 

groetjess myyyy

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Wat super lief dat je dit wilt doen voor je zusje!  Misschien kun je iets met deze link :

https://nl.wikihow.com/Verlegenheid-overwinnen  

Ik heb er zelf ook wel eens tips en tricks van geleerd ( met dank aan @Tartan14 )  en als je het echt toe past kan het helpen! 

Liefs en veel succes!  Tover xxx

Reageer