zusje haalt levens gevaarlijke praktijken uit



Toon eerste bericht

27 reacties

Dus je zusje is 7 (bijna 8) en haalt deze praktijken uit? Ik zou me bijna zorgen gaan maken om haar. Het is toch niet normaal als een kind van 7 op het spoor gaat liggen en dat op Instagram post.

Kennelijk ben jij ook een rolmodel voor haar. Misschien zit ze ergens mee, misschien niet. Je kunt het vragen, maar als ze er niet over wilt praten, laat haar dan even. Vermoedelijk komt ze vanzelf wel naar je toe en anders kun je het altijd nog een keer vragen.

Tja ze ziet me wel als een soort rolmodel maar op sommige punten hoeft ze me echt niet na te doen. Vorig jaar zomer ben ik me helemaal het laplaserus geschrokken toen ze met die ziekte met de K begon te schelden. Ja zij ze dat heb ik van me zus geleerd ja ik scheld er wel eens per ongeluk mee maar ik schaam me er kapot voor. En daarbij wil ik dus niet dat zij dat na doet daarbij zal het bij mij nooit opkomen om op het spoor te gaan zonnen. Ik hoop dat ze tegen me gaat praten Ik dwing haar maar nergens meer voor ze komt wel naar me toe. 

Als je je zusje beloofd hebt, niks te vertellen aan. Dan zou ik dat ook niet doen als ik jou was. Wel zou ik ff met je zusje praten over die insta post. Misschien kan ze die beter verwijderen voordat andere kinderen het ook gaan doen.

Lees alle reacties even snel door… :)

Reageer