Skip to main content
Vraag

zus word snel boos

• January 28, 2025
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey, ik ben bijna 14 en mijn zus is vaak boos op mij en mijn vader, ze vind bijna niks wat mijn vader doet goed en word ook snel boos op hem, ook word ze snel boos op mijn moeder en raakt ze snel overstuur. ook als mijn beste vriendin vanaf groep 1 of haar ouders erbij is doet ze dat, heel soms gaat ze me slaan en schoppen. Mijn ouders en ik vinden dit helemaal niet fijn en ze hebben ook vaak ruzie met haar hierdoor,, waardoor ik er maar stil bij moet zitten terwijl iedereen loopt te schreeuwen, of als ze boos is op mij en een van mijn ouders komt binnen doet ze wel weer normaal, of fluistert nog gemeen iets naar mij zoals "doet toch is normaal”. dit is al sinds dat ze 8 of 9 is, ze is nu 15. 

Ik snap dat je ooit eens boos op iemand kan zijn dat is normaal, maar dit is niet fijn. het is sowieso 5 keer per week. ook ben ik bang om mij te kleden hoe ik wil omdat ze daar boos op kan worden, maar ook als ik een keer niet goed mijn mascara afhaal word ze er boos over, of als ik perongeluk verkeerd naar haar kijk.

Ik vind dit helemaal niet fijn, wat moet ik doen?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 29, 2025

ja, dit is zeker vervelend

je zou tegen je ouder kunnen zeggen dat je er echt veel last van hebt

en verder je er niet teveel van aantrekken

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 8, 2025

*onnodige quote verwijderd*

@SnufDePuf  Hoii, dankjewel voor je reactie!!

mijn ouders weten dat ik hier last van heb en ik heb het ze vaak verteld, ze zeggen dan dat het zo wel weer voorbij gaat, ik probeer nu ongeveer 6 jaar me er niks van aan te trekken maar dat lukt niet echt meer 

Nog eens heel erg bedankt voor de reactie🤍