Zus betrapt.... soortvan?

  • 16 August 2018
  • 11 reacties
  • 4221 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het gebeurde in de badkamer toen mijn zus daar toevallig aan het douchen was. Ik liep naar binnen want ik zocht mijn kleding die ik daar had laten liggen, zie ik mijn zus daar op de grond van de douche cabine zegmaar zitten, met MIJN tandenborstel. Hij is elektrisch dus je weet vast wel wat..... Ze heeft mij trouwens niet eens opgemerkt al is dat vrij raar want onze douche heeft zo’n soort glazen deur maar in ieder geval. Wat moet ik nu doen? Een nieuwe kopen? Maar als ik hem opeens weg gooi is het ook verdacht ofzo. (Het is trouwens een tandenborstel met zo’n normale vorm en niet zo’n elektrische waar je andere borsteltjes op kan zetten. Niet dat ik inzie hoe dit iets toevoegt aan het verhaal maar in ieder geval wat moet ik doen? Btw je familieleden naakt zien is helemaal niet raar. Voor de kleine kinderen op dit forum die grappig willen zijn ofz.

11 reacties

Heyo,
Ik zou dit als je dat durft even met je zus bespreken en wat die tandenborstel betreft zou ik een nieuwe kopen, is wel zo hygienisch
Eens. Ik zou naar je zus toelopen en zeggen dat je "het" hebt gezien
(En misschien erbij of zij je nieuwe tandenborstel wilt betalen?)
Je zou hem desnoods ook nog kunnen wassen met een vorm van zeep.
Dan moet je het wel goed afspoelen, anders krijg je dat spul in je mond, wat niet al te lekker is.
Misschien heb je dan wel een extra frisse adem, wie weet.....

Je kunt natuurlijk ook jouw zus ermee confronteren, maar die keuze is aan jou.
Hey

Zoals bovenstaande reacties aangeven, lijkt het me handig dit met je zus te bespreken. Het zou zonde zijn als ze dit ook met je nieuwe tandenborstel ging doen.

Groetjes
Kenshin
Badge +5
Ik weet niet hoe de relatie met je zus is, of je overal over kunt praten bedoel ik dan, maar anders zou ik haar gewoon vragen of ze een nieuwe tandenborstel voor je wil kopen bij de Etos, en dat ze daar dingen verkopen die WEL geschikt zijn om te doen wat ze met jouw tandenborstel deed. Je geeft een knipoog en laat het daar effe bij... Dan komt het vast wel goed.
Aangezien je post al 4 dagen geleden is wat heb je gedaan (want ik neem aan dat je je tanden wel gwn poetst binnen die 4. Dagen)
Ik weet niet of dit raar is maar ik zou het gwn zeggen dat ik haar zag en mn tandeborstel blijven gebruiken ik geef geen schijt is vind vaginas toch lekker
En helaas hebben we ook kleine kinderen op dit topic...
ga gwoon je tanden poetsen met de tandenborstel en als je zus langs loopt zeg je gwoon: "wil je deze niet meer in andere gaten dan in een mond steken AUB"
Hoii,
Ik zou dit even met je zus besprekken en je kunt een nieuwe kopen maar je kunt ook de standaart ding waar het borsteltje op zit je zus (of jezelf) goed schoonmaken maar ik zou zowiso een nieuw borsteltje kopen
Badge
als Mijn zus dit met mij had gedaan had ik de wc geschrobd met haar tandenborstel

Reageer