Skip to main content
Vraag

Zou ik m'n moeder pijpen?

• August 29, 2025
  • 2 reacties
  • 292 Bekeken

Mijn moeder heeft mij gevraagt als ik haar zou pijpen. Ik wist helemaal niet hoe dit werkt. Alsjeblieft help mij ik weet niet wat ik moet doen

2 reacties

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • August 29, 2025

Hoi ​@Tjusterboksum 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je moeder je vraagt om seksuele handelingen bij haar te verrichten. We kunnen ons voorstellen dat je nu niet goed weet wat je het beste kan doen. Aan de ene kant kan het spannend en/of opwindend zijn om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene, ook als het je moeder is. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groet,

Anna, De Kindertelefoon

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 29, 2025

Sorry maar pijpen doe je bij over het algemeen bij een man. Je moeder is een vrouw neem ik aan? Dus ik snap het verhaal niet helemaal...?

xx liefs Wolf 🐺

• August 30, 2025

@Tjusterboksum  Ten 1e kun je een vrouw/meid niet pijpen je kunt alleen een jongen/man pijpen. Wat jij wil doen heet beffen.

Ten 2e NIET DOEN HET IS JE MOEDER, zoek een vriendin

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 30, 2025

@Wolf  ik denk dat dit gewoon nep is  want dit kan niet bij een vrouw