Skip to main content

Hoi allemaal! 2 weken terug is de nicht van mijn moeder overleden. Haar zus (ik noem haar even Sarah, ik weet haar echte naam maar die houd ik uit respect privé) zit al jaren in een depressie en het gaat niet zo heel goed met haar. Een aantal jaar geleden scheidde ze van haar man die naar Engeland vertrok (ik noem hem even Max). In 2015 verloor ze haar moeder en toen begon het al slechter te gaan. Ze zorgt niet eens meer voor het huis wat er niet zo best uitziet. De tuin ziet er niet uit en ze doet gewoon niks. Nou begin ik me ook zorgen te maken over haar. Want ze heeft ook nog 2 kinderen, één van 10 en één van 8 die totaal niet luistert en vervelend doet. Ik maak me nogal zorgen, want dit kan niet langer doorgaan zo. Want ze rookt zich de longen uit het lijf, en dat is hartstikke slecht voor haar want ze weet HEEL goed dat ze haar moeder vijf jaar geleden is verloren aan longkanker door het roken maar ze wil gewoon niet ophouden. Ook dáár maak ik me zorgen over!

Heeft iemand tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik snap dat ze verdrietig is, maar het leven moet ook doorgaan, ook bij haar!

Hopelijk hebben jullie wat tips, want ik kan hier niet veel mee!

Liefs,

Anoniemeboy485

Geen reactie

Reageer