hoi mijn zus is depressief en heeft anorexia. ik ben bang dat ze wegloopt naar een onveilige plek en ik voel me vaak alleen. ik probeer met de kindertelefoon te chatten (want bellen vind ik niet fijn) en telkens zeggen ze dat het druk is aan wie moet ik hulp vragen als ik het niet aan mijn ouders of familie kwijt wil?
Heyy,
Wat fijn om te lezen dat je hulp zoekt. In weet natuurlijk niet hoe oud je bent maar misschien zou je het er met iemand van school over hebben. anders zou je ook op het forum je verhaal kwijt kunnen en dan kan je advies van leeftijdgenootjes krijgen.
veder weet ik het ook even niet.
ik hoop dat je er iets mee kan.
Groetjess
Hoi Elza,
ik heb een soortgelijke probleem als jij. Wat ik doe, is mijn band met mijn zus juist te versterken, en alleenmaar over positieve dingen te praten. ;)
mvg
heyy Thijs2003 en Naam-loos,
ik ga mijn verhaal delen op het forum ik denk dat dat mij gaat helpen. Ook nog voor Thijs: leuke briefjes onder de deur heb ik ook uitgevonden daar worden zussen vrolijk van🥰. Thanks voor jullie reacties dit helpt mij!
mvg elzaaaaa
ik denk dat het vooral goed is om je zus te laten weten dat je er voor haar bent, zij zal zich ook wel alleen voelen, en die briefjes onder de deur is hele goede tip! ik denk dat ze het heel erg waardeerd jou als zus want je bent een hele goede zus
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.