Vraag

Zorgen maken

  • 3 January 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo

Ik maak me erg zorgen over de thuissituatie van een vriend van mij, ik ken hem alleen online. Maar de dingen die ik van hem hoor is gwn niet meer normaal.

Zijn ouders doen niks met hem wanneer hij ziek is, hij mag niet naar de huisarts enzo. En als hij zelf gaat bellen wordt het geannuleerd door zijn ouders.

Sinds vandaag zit hij erg te denken aan Zelfmoord, door mij heeft hij gepraat met 113 maar amper iets helpt. Dus ik zit nu erg in de knoop van wat ik moet doen.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Chatt zelf eens met 114.  * 113 of doe daar een curcus, “ hoe help je iemand met zelfmoord gedachten “ geheel gratis! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Laat hem merken dat je er voor hem bent, ben bang dat je niet heel veel meer kunt doen

Reputatie 7
Badge +9

Bezoek hem vaak ga wat leuks doen misschien denk hij dan minder aan zelfmoord 

Hoi, ik zit in de 3e en ik heb een leuke vrienden groep met een jongen en ik maak mij zorgen om die jongen. Hij heeft een zusje en zij is het favoriete kind thuis. Hij gaat niet mee met weekendjes weg en als het eten te snel opgaat in een week mag hij geen eten mee naar school nemen en als hij wat haalt bij de jumbo worden zijn ouders helemaal boos . Hij stuurde net een bericht dat hij zich echt niet lekker voelt en hij voor zijn vader heeft overgegeven. Zijn vader zegt dat hij zich aanstelt en dat hij morgen alsnog naar school moet. dit soort dingen gebeuren vaak en ik maak mij zorgen. heeft iemand advies?

Reageer