Hebben jullie al vakantie plannen? Zo ja… - ja, zo ongeveer
Waar ga je naar toe? - naar Zuid Frankrijk
Hoelang ga je? - tussen de 3 en 6 weken ongeveer, ligt eraan of ik nog iets te doen heb in NL en hangt ook een beetje van mijn vriendje af
Met wie ga je? - nou met het gezin van de beste vriend van papa en ik mag mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) ook meenemen, maar hij weet niet hoe lang ie mee gaat en of ie ook nog met zijn ouders mee gaat en of ik dan ook mee wil als het mag, lijkt mij wel leuk, maar weten we nog niet precies
Hoe ga je er heen (auto, trein, vliegtuig enz)? - ik denk met het vliegtuig, maar kan ook met de auto zijn als dat beter uitkomt en één van mijn broers dan rijdt
Waar verblijf je (Camping, hotel, hostel enz)?- eigen vakantiehuis
Waar slaap je (tent, bed, camper enz)? - als Lev erbij is mag ik met hem een eigen kamer en anders slaap ik wel op de grote jongenskamer met 3 stapelbedden, want we hebben niet voor iedereen apart een slaapkamer. Er is ook een meisjeskamer met 3 stapelbedden, maar in de jongenskamer mogen ook wel meisjes en in de meisjeskamer ook wel jongens als iedereen dat goed vindt. Verder zijn er nog iets van 6 slaapkamers, maar ik denk dat we wel met in totaal iets van16 of 17 zijn, want er komen sws nog vrienden van mijn broers met hun ouders en soms blijven er dan nog vrienden die daar uit de buurt komen ook daar slapen, dus het lijkt me wel gezellig
Wat ga je allemaal doen? - uh, niks, gewoon lol maken, beetje in de zon liggen, zwemmen, uitgaan, sporten, misschien een keertje naar St. Tropez en Monaco, van die dingen, we zien wel, maakt mij niet echt uit, mijn broers verzinnen altijd wel leuke dingen en kennen de weg daar goed