hii,
mijn ouders zijn volgensmij echt gek geworden. ze hebben de regel gemaakt dat ik binnen 20 minuten beneden moet zijn nadat ik gedoucht heb (dus binnen 20 minuten naar boven, uitkleden, douchen, afdrogen, aankleden en weer naar beneden), en als ik dat niet haal mag ik 1 week niet douchen. dat is vandaag dus gebeurd (waar ik niks van geloof want ik heb extra mijn best gedaan om optijd te zijn), en nu mag ik een hele week niet onder de douche. verder hebben ze ook ineens de regel dat ik ‘s avonds met niemand meer mag appen, en 2 dagen geleden was deze regel nog dat ik alleen doordeweekse avonden ‘s avond niet meer met mijn vriendje mocht appen. over het weekend was dus niks gezegd. dus ik zat gewoon lekker te appen, en toen zeij mijn moeder ineens dat ik moest stoppen met appen. dus ik zeg, hoezo, de afspraak was doordeweeks ‘s avonds niet meer met *naam vriendje* appen. en toen zei mijn moeder dat ik ‘s avond überhaupt niet meer met *naam vriendje* mocht appen. dus ik zeg ok, mag ik dan wel met *naam nichtje* appen? en toen zij mijn moeder “nee je mag ‘s avonds überhaupt niet meer appen”. en dit vind ik beest wel vreemde en plotselinge regel, hij was ook niet tegen mij verteld ik kreeg gewoon in een keer op mn kop. dit vond ik niet leuk. hebben jullie tips hoe ik dit aan kan pakken?