YUP ik ben dus ziek in mijn hoofd. Ik haal zeer lage cijfers op het vwo, mijn moeder is diiiiieeeeep teleurgesteld in mij en ik heb maar 1 vriendin puur omdat we elkaar al 10 jaar kennen. Jaja, het verbeterd wel maar ik verbeter niet lol. Ik ben volgens mij mentaal gebroken en ik voel me soms een beetje raar. En ja tuurlijk, iedereen is uniek maar ik ben gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders blijkbaar. Mijn interesses verschillen hevig en mijn gedrag ook. Ik kan me thuis nauwelijks uiten want mensen vinden me raar! Op school of ergens anders kan het ook niet en ik heb echt te veel persoonlijkheden waar ik niet van af kom dus er is niet eens een echte ik. Ik heb niet eens een eigen persoonlijkheid, elke persoonlijkheid is opgebouwd uit die van anderen. Ik kan zelf niks behalve muziek luisteren 24/7 en ik weet niet wat ik wil dus als het uit komt dan typ ik mijn vingers kapot want ik ben niet sociaal genoeg om het aan de jongens te vertellen. Zelf ben ik een meisje en dat ben ik altijd geweest, niks speciaals maar als de jeugd me nu zou omschrijven zouden jullie zeggen, pick me, one of the boys and emo. Dussssssssssss ja ik denk dat ik dr maar een van hun ben maar tja, kan mij t schelen? Ik ben gewoon raar en een beetje… psycho? Weet ik veel (doe ik niet maar hè). Ik voel me gewoon een beetje niks, ik voel niks. Heeft dit met mijn thuissituatie te maken?
P.S. Sorry voor dit hele paragraaf dingetje, kon t niet korter maken denk ik
Ziek in mijn hoofd
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.