'Zelfmoordgedachten'

  • 25 February 2020
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Heey, 

Ik heb dus al een tijdje last van zelfmoordgedachten. Ik vind het woord niet zo fijn om te zeggen, maar goed.  Een of andere manier heb ik die gedachten al 3 tot 4 jaar in mijn hoofd zitten. Vroeger dacht ik er niet zo erg bij na. Iedereen denkt er toch wel eens aan, of niet? Toen had ik gelukkig nog redenen genoeg om het niet te doen. De voornaamste reden was toen, mijn ouders. Maar nu heb ik het idee dat ze eerder blij zijn met mijn broer, dan wij allebei. Ik hoef echt niet alle aandacht, maar net dus, tijdens het eten, lachen ze continu om mij. En dan bedoel ik niet dat ik grappig doe of zo. Ook weet mijn moeder dat ik er heel veel moeite mee heb dat mijn broer al kan en mag werken en dus zo voor zijn eigen geld zorgt. Ik moet maar met zakgeld zien te leven. Niet dat dat te weinig is maar het voelt toch fijner dat je iets hebt gedaan voor je geld. Ik mag een krantenwijk lopen, maar helaas mag dat niet van mijn moeder.  Gelukkig zijn er nog steeds personen op de wereld die mij mogen, zoals mijn 2 allerbeste bffs, Quinty en Elise. Maar ik heb het idee dat al overlijd  ik plotseling, dat die 2 bffs mij het meeste gaan missen. Dat moeten toch je ouders zijn?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey SingleLikeAPringle,

 

Ook al denk je dit zelf niet houden je ouders echt heel veel van je. Maar ik zou het vooral een keer aan hun vertellen hoe je je voelt. En wat er ook gebeurt. Vermoord jezelf niet. Het wordt uiteindelijk altijd beter. Ik ben ook geweest waar jij bent en ik ben blij dat mijn zelfmoordpogingen niet succesvol waren. Zelfmoord is namelijk een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem

 

Ik hoop dat dit je helpt

Groetjes,

T-Town

Badge

Praat er over met de persoon waar je je het fijnst bij voelt t klinkt misss raar maar Miss kun je een psycholoog zien ofso ik heb gehoord van mensen dat het super goed helpt bij problemen zoals dit

Reageer