Zelfmoord gedachtes, hoe moet het verder?

  • 8 July 2020
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi,

 

Zoals de titel al zegt gaat het niet goed thuis!

We hebben vaak ruzie en het wordt er niet beter… (de laatste ruzie was ½ weken terug)

De ruzie liep flink uit de hand er werd geslagen, geknepen, gegooid met spullen, gescholden….

Sindsdien heb ik zelfmoordgedachtes, Ik denk dan dat ik hier niet langer wil zijn mijn vader heeft zelfs overwogen me naar een internaat te sturen en hij zei "Dan kom je hier ook niet weer terug!”

Ik weet niet meer wat ik moet, ik ben toch nergens goed voor denk ik dan bij mezelf.

 

Kan iemand me helpen? 

 

Ps: Ik durf het niet te vertellen tegen wie dan ook...


3 reacties

Hallo Mandy.xx :)

Vervelend dat je zelfmoordgedachtes ervaart.

Je kunt voor de ruziës wellicht praten met iemand die je vertrouwd zoals een docent (als jij in een regio zit waarin je nog geen vakantie hebt), een familielid die je vertrouwd of een vriend(in) Ondanks dat je het niet durft zal het wel goed zijn omdat het dan wordt opgelost. Je kunt ook naar veiligthuis.nl gaan.

Zelfmoord plegen is niet de oplossing. Ik stel voor dat je contact zoekt met de zelfmoordpreventielijn: 113.nl. Je kunt ermee bellen of chatten. 

-TheMightySlayer <3

Badge

Hoi, 

Ik denk dat het erg belangerijk is dat je er met iemand over praat, misschien een docent of een goede vriend(in).

Je zou misschien een tijdje bij iemand kunnen logeren om wat ruimte te hebben, een familielid of vriend.

En het aller belangerijkste is dat zoals al gezegd is zelfmoord is niet de optie! Je zou zo veel missen, het zou veel mensen pijn doen en je bent hier voor een rede.

Veel succes 

Hallo, 

Ik denk dat je er met iemand over moet praten misschien je oma, opa of een ander familie lid waar je goed mee kunt praten misschien kunnen hun dan met je ouders praten want je ouders mogen jou niet slaan en ze moeten weten dat het niet goed is wat ze deden. 

Veel succes 

Reageer