Vraag

zelfmoord door thuis situatie

  • 29 August 2020
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik heb echt hulp nodig ik heb thuis echt heel veel problemen omdat mijn ouders een half jaar geleden zijn gescheiden maar ik denk aan zelfmoord plegen maar ik kan mijn familie dit niet aandoen maar dan zou iedereen wel kei blij zijn heeft iemand misschien een tip?

*Deze tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met regel 9. Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende inhoud of links op het forum.* 

 

Alvast bedankt anoniem.

 


3 reacties

Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Hoi,

Rot dat je je zo voelt. Ik weet niet of ik je echt kan helpen maar misschien helpt het om er met iemand over te praten in je omgeving (als je zo iemand weet dan), kan bijvoorbeeld een vriend(in), familie of mentor of vertrouwenspersoon op school zijn. En als je dat niet wilt kan je ook dingen waar je je rot over voelt en gedachtes opschrijven dat kan helpen om rust in je hoofd te krijgen en dingen los te laten waardoor het misschien beter met je gaat.

Ik hoop dat het je een beetje helpt en dat het snel beter met je gaat!

Groetjes J8j8

Badge

hey Anoniem.girl.12

ik heb gelezen dat je je niet goed voelt. Mijn ouders zijn ook 3 jaar geleden gescheiden en dat ik super lastig, ik weet heel goed hoe jij je voelt. En wat mij meestal helpt is:

• Muziek luisteren/ maken 🎧🎵🎶 
• Gevoelens neerschrijven ✍🏻🖊️📝 
PRATEN! heel belangrijk, dan weten andere hoe je je voelt, en kunnen ze je eventueel helpen!

Als je er behoefte aan hebt moet je maar antwoorden dan helpen we elkaar hier.

Maar ik weet dat zelfmoord zeker niet de oplossing is, NOOIT! en jezelf snijden/roken/alcohol/drugs/… ook allemaal niet!

Weet gewoon dat er ontzettend veel mansen zijn die van je houden!💞✨

Kusjes iemand die om je geeft!!💞✨

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 7:  het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reageer