Skip to main content

zelf kiezen welke ouder je wil zien

• June 21, 2025
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ℍ𝕠𝕚, 𝕚𝕜 𝕙𝕖𝕓 𝕘𝕖𝕤𝕔𝕙𝕖𝕚𝕕𝕖𝕟 𝕠𝕦𝕕𝕖𝕣𝕤 𝕤𝕚𝕟𝕕𝕤 𝕚𝕜 𝕕𝕣𝕚𝕖 𝕛𝕒𝕒𝕣 𝕠𝕦𝕕 𝕨𝕒𝕤. 𝕄𝕚𝕛𝕟 𝕧𝕒𝕕𝕖𝕣 𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕧𝕣𝕖𝕖𝕞𝕕... 𝕀𝕜 𝕜𝕣𝕖𝕖𝕘 𝕕𝕒𝕒𝕣𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕖𝕖𝕟 𝕙𝕒𝕝𝕗 𝕓𝕣𝕠𝕖𝕣𝕥𝕛𝕖 𝕖𝕟 𝕖𝕖𝕟 𝕤𝕥𝕚𝕖𝕗𝕞𝕠𝕖𝕕𝕖𝕣. 𝕄𝕚𝕛𝕟 𝕤𝕥𝕚𝕖𝕗𝕞𝕠𝕖𝕕𝕖𝕣 𝕖𝕟 𝕧𝕒𝕕𝕖𝕣 𝕫𝕖𝕘𝕘𝕖𝕟 𝕧𝕒𝕒𝕜 𝕕𝕒𝕥 𝕚𝕜 𝕝𝕖𝕝𝕚𝕛𝕜 𝕓𝕖𝕟 𝕖𝕟 𝕠𝕟𝕧𝕖𝕣𝕫𝕠𝕣𝕘𝕕. 𝕆𝕞 𝕙𝕖𝕥 𝕨𝕖𝕖𝕜𝕖𝕟𝕕 𝕓𝕖𝕟 𝕚𝕜 𝕓𝕚𝕛 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕧𝕒𝕕𝕖𝕣. ℍ𝕖𝕥 𝕚𝕤 𝟜𝟝𝕞𝕚𝕟 𝕣𝕚𝕛𝕕𝕖𝕟 𝕞𝕖𝕥 𝕕𝕖 𝕒𝕦𝕥𝕠. 𝕀𝕜 𝕧𝕠𝕖𝕝 𝕞𝕖 𝕠𝕟𝕧𝕖𝕚𝕝𝕚𝕘 𝕓𝕚𝕛 𝕙𝕖𝕞, 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕖𝕣 𝕚𝕤 𝕤𝕠𝕞𝕤 𝕤𝕡𝕣𝕒𝕜𝕖 𝕧𝕒𝕟 𝕘𝕖𝕨𝕖𝕝𝕕. 

𝕀𝕜 𝕨𝕚𝕝 𝕙𝕖𝕖𝕝 𝕘𝕣𝕒𝕒𝕘 𝕓𝕚𝕛 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕞𝕠𝕖𝕕𝕖𝕣 𝕓𝕝𝕚𝕛𝕧𝕖𝕟. 𝕀𝕜 𝕓𝕖𝕟 𝕙𝕖𝕥 𝕟𝕒𝕞𝕖𝕝𝕚𝕛𝕜 𝕫𝕒𝕥 𝕠𝕞 𝕓𝕚𝕛 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕧𝕒𝕕𝕖𝕣 𝕥𝕖 𝕫𝕚𝕛𝕟. 𝕀𝕜 𝕨𝕚𝕝 𝕙𝕖𝕖𝕝 𝕖𝕣𝕘 𝕘𝕣𝕒𝕒𝕘 𝕫𝕖𝕝𝕗 𝕜𝕚𝕖𝕫𝕖𝕟 𝕓𝕚𝕛 𝕨𝕚𝕖 𝕚𝕜 𝕨𝕚𝕝 𝕫𝕚𝕛𝕟. 𝕀𝕤 𝕕𝕖𝕫𝕖 𝕤𝕚𝕥𝕦𝕒𝕥𝕚𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕜𝕖𝕟𝕓𝕒𝕒𝕣??? 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 22, 2025

Hoi, ik heb hier niet genoeg verstand van om je te adviseren. Maar ik denk dat je hier wel met de kindertelefoon over mag bellen want je hebt goede raad nodig. 0800 0432.  Ik wil je wel veel sterkte wensen want ik voel met je mee. Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 26, 2025

Heeeyy, ik heb zelf geen gescheiden ouders maar ik snap wat je bedoelt. Ik zou tegen je moeder zeggen dat je echt niet bij je vader wil zijn omdat je je daar niet fijn voelt. Helemaal als je het lelijk noemen en geweld er bij verteld zal ze het wel snappen. Als ze het niet begrijpt zou ik het bijv. met een vriendin die ook gescheiden ouders heeft er mee over hebben. Maar als ik dit zo lees ia de situatie bij je vader niet goed en je zou ook zeker niet te hoeven leven met geweld en lelijk/onverzorgd genoemd te worden.

Veel liefss!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Mijn ouders zijn ook niet gescheiden, maar ik snap wat je zegt. Je wilt niet bij je vader zijn omdat het onprettig voelt, dit mag je natuurlijk zeggen. Ik zou het gesprek aangaan en rustig uitleggen wat er aan de hand is. Veel sterkte!

xx liefs Wolf 🐺