Vraag

zeldstandig wonen

  • 4 June 2020
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, dus mijn relatie met mijn ouders is sinds ik klein was al heel erg slecht. Ik werd gestraft met veel geweld en degraderende woorden. Zij zetten mijn privatie niet in hun ogen en ik weet zeker dat na 17 jaar mijn vader en moeder nogsteeds niet weten wat eigenlijk mijn hobbies, favoriete dingen of intressen zijn. Zelfs de studie die ik ga doen is omdat mijn ouders hadden besloten dat ik dat moest doen. Ik heb adhd maar mijn ouders weigeren het serieus te nemen. Ze denken dat ik gewoon niet stil kan zitten maar ze begrijpen niet dat het zoveel meer is dan alleen dan. Het was een tijdje minder heftig thuis maar nu is alles helemaal weer zoals vroeger. Ik kan het niet meer hebben dat ik de hele tijd de grond in word gestampt voor wat lijkt hun plezier.Ik ben 17 en ik wil alleen wonen. Ik wil niet in een plek komen voor begeleiding of een hulpcentrum. Ik wil gewoon alleen wonen en eindelijk rust hebben. Weet iemand misschien waar ik dan kan aanvragen, of mijn ouders verplicht zijn met mijn woon kosten en waar deze informatie te vinden is? Mijn vader denkt nu dat ik uit ben op zijn geld.


1 reactie

Reputatie 1
Badge +2

Ik zou ze allebei een keer een flinke dreun op hun bakkes geven, en hem er dan uit peren, op naar je vrijheid. echt wat ik lees kan echt niet. 

Reageer