Skip to main content

Hey! 

Ik wilde even mijn potje vullen en de zak is leeg. We hebben 2 honden thuis maar lijkt niet alsof hun het gedaan hadden ik heb de kast dicht gedaan hij kan niet helemaal dicht maar enige die aan die zak komt is ik of ik heb zonder door te hebben gehad hele zak leeg in de kast gedaan was ook kleintje iemand enig idee? En is het gevaarlijk dat een hond beetje chocolade perongeluk geheten had hij was zeker over de helft zat nog stuk of 15 in dacht ik zijn kleine chocolaatjes

Groetjes!!!

Oke heb even opgezocht na max een uur zou een hond klachten krijgen nou is denk ik half 7 gebeurd dus begin van de avond dus weet zeker dat hun niks gedaan hebben dus daar ben ik blij om

Heyy

Het kan best zijn dat je de zak per ongeluk hebt terug gelegd terwijl hij al leeg was. Dat overkomt iedereen wel eens!:slight_smile:

Anders heeft misschien iemand anders uit je familie de zak leeg toch wel gemaakt waardoor er niks meer in zit. Misschien kan je het even aan je familieleden vragen?

En het kan inderdaad gevaarlijk zijn voor je hond als die chocolade heeft gegeten. Chocola is namelijk giftig voor honden dus ik denk wel dat het handig is om even in de gaten te houden of alles goed gaat met je hond.

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer