Hi ik ben kimberly en ik heb een vraag.
ik was gisteren aan het douche. Toen ik klaar was ging ik me afdrogen maar tijdens het afdrogen zag ik een telefoon die een beetje verstopt stond. Ik pakte de telefoon en ik zag dat de telefoon aan het filmen was. Ik heb het filmen gestopt en heb het filmpje bekeken en op het filmpje is te zien hoe ik me uitkleed en hoe ik aan het douche ben. Maar aan het begin van het filmpje zag ik dat me broer hem neer zetten. Ik heb het filmpje verwijderd en heb de telefoon weer terug gezet maar heb hem niet meer aan gezet. Maar ik snap niet helemaal waarom dat hij me filmt tijdens het douche. Maar ik durf ook niet naar me broer te gaan om te vragen waarom dat hij me filmt. Want ik ben bang dat die boos wordt. Wat kan ik nou het beste doen? Moet ik naar me broer gaan en zeggen dat die me niet meer moet doen of moet ik de volgende keer de telefoon bij me houden als het weer gebeurd. En dat ik het dan aan me ouders laat zien. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en misschien weten waarom hij het doet.