Skip to main content

worden jullie geaccepteerd door jullie omgeving

• May 16, 2026
  • 10 reacties
  • 100 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+3

Haii Myla hier (is back again)

Mijn vraag/onderwerp is best simpel en misschien ook pijnlijk accepteerd jullie omgeving hoe jullie zijn (ADHD.Autism.LGBT.Postuur.etc)

Groetjesssss

10 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 16, 2026

Sommige wel, andere denk ik niet, dus ik vertel ze ook niet dat ik bi ben. Maar over het algemeen denk ik wel.

Groetjes Lupus

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@myla0318 

Ja, mijn omgeving accepteert mij hoor wie ik ben. Gelukkig wel.😊

Maar… het is meer dat ze mijn accepteren voor wie ze denken dat ik ben.

En bij jou?

x

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 16, 2026

hi ​@myla0318  ik word door de mensen om wie ik geef en door de meeste familieleden gelukkig wel geaccepteerd. niet door iedereen natuurlijk dat is wel jammer maar door de belangrijkste personen wel en dat is voor mij al genoeg 💗

veel liefs vie

myla0318
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 17, 2026

@Lupus ​@kleinbloempje ​@vie 

Fijn dat jullie door de meeste/sommige worden geaccepteerd lijkt me toch wat fijner leven dan je echte zelf moeten verbergen omdat ze je niet accepteren

@kleinbloempje ik word door aantal vrienden wel geaccepteerd om wie ik ben maar bij me familie en deel van me klas niet 

Gegroet Myla

MeerAnoniemDanJij
Forum|alt.badge.img

100%, mijn hele omgeving (vrienden, familie, klasgenoten etcetera) is progressief, iedereen mag zijn wie die wil zijn zonder oordeel. Een veilige haven voor ieder persoon 💚 

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

Ik word gelukkig geaccepteerd

echt balen voor jou datze bij jou thuis anders zijn

automatischegumvandeHEMA
Forum|alt.badge.img

hoi Myla!

Mijn ouders en ik hebben veel ruzie en zo en dat komt vooral door mijn AUDHD. Mensen vinden mij ook heel vaak irritant en ik weet ook niet hoe ik daar op moet reageren, maar mijn oma en mijn nicht snappen echt, dus als alles ff te veel wordt ga ik naar een van hun. Mijn oma heeft ook ADHD en mijn nicht Autisme dus zij zijn een beetje als ik. ik heb gelukkig ook heel aardige vriendinnen waarvan sommige mij nog niet helemaal snappen, maar wel hun best doen om mij te snappen. Vroeger haatte ik mezelf ook vanwege mijn AUDHD en ging ik mezelf snijden enzo, maar het gaat gelukkig nu wel beter! soms vinden anderen mij ook raar, maar daar trek ik me niks van aan! wees gewoon lekker jezelf!

groetjes, automatischegumvandeHEMA! 💕

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img

Hoihoi

Door de meesten word ik wel geaccepteerd, maar er zijn helaas ook mensen die mij niet mogen omdat ik gwn ik ben en dan hoor ik altijd door de klas ‘Hoi ik ben (mijn naam) en ik ben mezelf!’ Soms vind ik dat vervelend maar ergens ook wel grappig. En mijn docenten mogen me ook wel, behalve de techniek-docent. Als ze door de klas kijkt als we werken kijkt ze neutraal, als een vriendin naar haar toeloopt om iets te vragen kijkt ze helemaal blij, en als ik naar haar toeloop… dan kijkt ze eerst iets chagrijniger dan neutraal en als ik mijn vraag heb gesteld kijkt ze helemaal boos. Ik mag haar niet.

Maar verder wordt ik wel geaccepteerd gelukkig (zover ik weet)👋

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 22, 2026

Hey, ik ook door de meeste mensen wel. Sommige kinderen vinden me "meisjesachtig" en/of kinderlijk.  Omdat ik lang haar en mn eigen kleding stijl heb. Of blijkbaar voor hun te enthousiast of spontaan , speels ofzo ben. Ze vinden maar! Wat je vind mag je houden 😁😉

😘Tover

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 22, 2026

Ik vind jullie allemaal die hier al gereageerd hebben moedig en sterk.  Blijf jezelf, wat anderen ook vinden!