Word ik mishandeld door mijn moeder?

  • 28 September 2018
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mijn naam is Yusuf, en ik ben 14 jaar, en ik heb 4 kleine broertjes, een van 2, een van 4, een van 5, en een van 3, is het mishandeling als ik van m'n moeder voor straf in haar schoenen of in de schoenen van m'n broertjes moet ruiken? Dit gebeurd niet heel erg vaak meestal 5-7 keer per week. Nu ben ik het wel al heel veel jaren gewend maar ik wil het gewoon echt niet. De schoenen van m'n moeder vallen nog mee maar de schoenen van m'n broertjes zijn altijd echt heel erg super stinkerig, want m'n kleine broertjes zweten zo overmatig in hun schoenen dat er een laagje water instaat en je hun sokken kan uitwringen, vooral na voetbal.

7 reacties

Hoi

Niet ok dat je moeder je als straf aan schoenen laat ruiken. Ik zie het nut van de straf niet in. Dat dit vijf tot zeven keer per week gebeurt, vind ik best zorgwekkend. Gebeuren er wel meer nare dingen thuis? Je kan hier met iemand over praten. Een familielid bijvoorbeeld, of je mentor. Er wordt best iets aan de situatie gedaan, want ik kan me heel goed voorstellen dat telkens aan die schoenen ruiken, helemaal niet fijn is.

Je kan ook steeds terecht bij de KinderTelefoon. Daar kan iemand naar je luisteren, en je advies geven.

Groetjes
Kenshin
@Yusuf5283 Hey vraagje wat voor schoenen hebben je kleine broertjes eigenlijk waar je in moet ruiken? En hoe komt het dat hun voetjes zo erg zweten? 🙂
@Anoniemmensx2 ze dragen altijd voetbalschoenen en hun voeten zweten zo erg door het voetballen natuurlijk, maar waarom eigenlijk??
@Yusuf5283 Gewoon ik vind het altijd wel schattig zulke kleine jongetjes met van die kleine voetjes 🙂 misschien een rare vraag maar hoe erg stinkt de binnenkant van hun voetbalschoentjes op een schaal van 1 tot 10?
@Anoniemmensx2 hoger dan 10
Hoi Yusuf, wat vervelend dat je dit van je moeder moet doen. Je bent 14, en geen kind van 5 dus ik zie ook het nut er niet van in. Misschien kan je er met je moeder over praten of als dat niet helpt met iemand van school?
Zoals @Omyheart zegt, kan je dit best met iemand bespreken. Ik kan me voorstellen dat je je hier misschien voor schaamt, maar als je hulp krijgt van iemand die je vertrouwt, kan er misschien voor gezorgd worden dat je niet meer zulke nare straffen krijgt.

Reageer