Vraag

Word ik mishandeld

  • 6 September 2022
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

mijn ouders (vooral mijn moeder) gaan mij 1-2 keer per week slaan als ik niet “braaf” genoeg ben meestal niet zo erg maar soms kan ik een rode streep op mijn gezicht krijgen of zelfs bloeden maar dat laatste bijna nooit zo ging het vanaf mijn 3de tot mijn 10de toen stopte het tot de laatste weken voor eerste schooldag toen ik 11 was mijn moeder begon toen weer met mij slaan ik weet niet of dit erg is maar ik ben laatste tijd wel echt over het randje geduwd daarom schrijf ik dit ook. mijn klasgenoten zeggen al jaren dat ik de kindertelefoon moet bellen maar dat durf ik nog niet. want ik heb het gevoel dat het verkeerd is om mijn ouders zoiets te laten weten en ze willen zoiezo niet dat ik met random mensen praat. wat moet ik doen? ik hoop dat iemand dit ziet en mij kan helpen. Bedankt.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @onderdeboom ,

 

wat een nare thuissituatie, en wat goed dat je er hier over komt praten! Als je ouders je slaan, dan is dat inderdaad mishandeling.

Je bent van harte welkom om eens met De Kindertelefoon te bellen of te chatten, gratis en anoniem. We zijn elke dag geopend van 11 tot 21 uur.

 

Veel sterkte,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reageer