Ik voel me mishandelt waarom hier mijn verhaal
als ik bijv. iets fout doe als is het een klein dingetje schreeuwt me vader en als hij een vraag stelt en ik weet niet wat ik moet antwoorden word hij nog bozer bedreigt me met me te slaan met een leren riem of een ijzeren schoenlepel en dat hij ook echt en slaat keihard en als ik een beetje schreeuw ( door de pijn kan er niks aan doen) dan wordt ie boos en bedreigt me als ik niet stil ben hij opnieuw begint ( bedoelt er mee als ik 10 keer op me handen geslagen moet worden en hij is bijv. bij de 4en ik schreeuw begint hij dan weer bij de 0) ja ens oms moet ik gaan liegen want hij gelooft me niet bijv. hij zegt heb je dit gedaan en ik zeg nee ( en dat is ook waar) en hij me niet gelooft zeg ik toch ja en word ik ervoor geslagen. en als ik bijv. iets zeg tegen me moeder wat ze heeft gedaan wat fout is wilt ze het niet horen en zegt sssssssssst en ik heb een hekel aan als iemand iets fout doet en niet wil horen dus ik verhef een beetje mijn stem geeft ze me een oorvijg en sleur de me van me oor naar de ingang vans ons huis ( daar wordt ik meestal geslagen al vanaf me 7 ben nu 12) ze sloeg me ook op me voorhoofd met haar hand nu heb ik nog steeds die bult