Vraag

word ik mishandeld

  • 25 February 2021
  • 12 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik voel me mishandelt waarom hier mijn verhaal 

als ik bijv. iets fout doe als is het een klein dingetje schreeuwt me vader en als hij een vraag stelt en ik weet niet wat ik moet antwoorden word hij nog bozer bedreigt me met me te slaan met een leren riem of  een ijzeren schoenlepel en dat hij ook echt en slaat keihard en als ik een beetje schreeuw ( door de pijn kan er niks aan doen) dan wordt ie boos en bedreigt me als ik niet stil ben hij opnieuw begint ( bedoelt er mee als ik 10 keer op me handen geslagen moet worden en hij is bijv. bij de 4en ik schreeuw  begint hij dan weer bij de 0) ja ens oms moet ik gaan liegen want hij gelooft me niet bijv. hij zegt heb je dit gedaan en ik zeg nee ( en dat is ook waar) en hij me niet gelooft zeg ik toch ja en word ik ervoor geslagen. en als ik bijv. iets zeg tegen me moeder wat ze heeft gedaan wat fout is wilt ze het niet horen en zegt sssssssssst en ik heb een hekel aan als iemand iets fout doet en niet wil horen dus ik verhef een beetje mijn stem geeft ze me een oorvijg en sleur de me van me oor naar de ingang vans ons huis ( daar wordt ik meestal geslagen al vanaf me 7 ben nu 12) ze sloeg me ook op me voorhoofd met haar hand nu heb ik nog steeds die bult


12 reacties

Wordt ik mishandelt?

100%. Ga naar je mentor op school. Of nog beter nog, naar de politie. Zo snel mogelijk.

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Wat vervelend dat dat thuis gebeurd. Wat jouw vader doet is zeker weten (kinder)mishandeling. Het is niet oké. Het is zelfs verboden in de wet. Ouders mogen hun kinderen om geen enkele reden pijn doen.

Het lijkt me verstandig om met iemand te bespreken bijvoorbeeld: je mentor, docent, familielid, kennis, huisarts, of iemand anders die je vertrouwd. Hij/zij kan jou helpen en zorgen dat je veilig bent.

Je kan ook contact opnemen met Veilig Thuis. Zij kunnen jou, je gezin en vader helpen bij jou thuissituatie. Je kan ze 24/7 bereiken via het volgende nummer: 0800-2000 (gratis) of van 09:00 - 22:00 via de chat op de volgende site: https://veiligthuis.nl . Je kan in eerste instantie ook anoniem contact met ze opnemen om advies te vragen. 

Je kan ook naar de politie gaan. Of als je in direct gevaar bent 112 bellen. Dan komt de politie direct naar je toe om te helpen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes en sterkte!

 

joeeeeee

Wat erg voor je! Ik heb zoiets ook meegemaakt maar dan met mn moeder…  Ik ben daar doorin een pleeggezin geplaatst…  Ik woon er nu precies 4 jaar…

oke allemaal bedankt alleen het probleem is ik heb geen telefoon

Heey,

Wat vervelend dat dat thuis gebeurd. Wat jouw vader doet is zeker weten (kinder)mishandeling. Het is niet oké. Het is zelfs verboden in de wet. Ouders mogen hun kinderen om geen enkele reden pijn doen.

Het lijkt me verstandig om met iemand te bespreken bijvoorbeeld: je mentor, docent, familielid, kennis, huisarts, of iemand anders die je vertrouwd. Hij/zij kan jou helpen en zorgen dat je veilig bent.

Je kan ook contact opnemen met Veilig Thuis. Zij kunnen jou, je gezin en vader helpen bij jou thuissituatie. Je kan ze 24/7 bereiken via het volgende nummer: 0800-2000 (gratis) of van 09:00 - 22:00 via de chat op de volgende site: https://veiligthuis.nl . Je kan in eerste instantie ook anoniem contact met ze opnemen om advies te vragen. 

Je kan ook naar de politie gaan. Of als je in direct gevaar bent 112 bellen. Dan komt de politie direct naar je toe om te helpen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes en sterkte!

 

joeeeeee

be al eerder me veilig tuis in aanraking geweest

Wat erg voor je! Ik heb zoiets ook meegemaakt maar dan met mn moeder…  Ik ben daar doorin een pleeggezin geplaatst…  Ik woon er nu precies 4 jaar…

is erg in het pleeggezin en zie je moeder of vader weleens

 

He allemaal bedankt het is opgelost

He allemaal bedankt het is opgelost

enn beetje dan

Wat erg voor je! Ik heb zoiets ook meegemaakt maar dan met mn moeder…  Ik ben daar doorin een pleeggezin geplaatst…  Ik woon er nu precies 4 jaar…

is erg in het pleeggezin en zie je moeder of vader weleens

 

 

Nou ik zie mn vader wel maar mn moeder wil geen contact, al 1,5 jaar niet. Maar mijn moeder had (heeft misschien) druks problemen en relatie problemen

Reputatie 3
Badge +3

dat is stom. je kunt voor je problemen kun je hier op kikken:  Veilig in huis - Zapp

wat je ook kunt doen. boven blijven als dat nodig is. dat helpt.

 

Reputatie 3
Badge +3

ik word zelf ook weleens mishandelt en dat vind ik niet ok.

soms gaan je ouders je mishandelen omdat je ouders dat hebben meegemaakt. dan is het fijn voor je ouders om aan iets anders te denken. dat kun jij doen.

Reageer