Wonen op een groep

  • 31 May 2023
  • 12 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoi ik ben een meisje van 14 

en ik woon op een groep  maar ik voel me er niet veilig 

hebben jullie tips

XXX Ansie


12 reacties

Ik ga ervan uit dat als je op een groep zit, er meerdere begeleiders aanwezig zijn in de week. Er zit er vast wel 1 tussen waar je een beetje of heel goede klik mee hebt, en die zou je dan dit kunnen vertellen. Of een mentor op de groep waar je net wat vaker mee praat. En anders kan je nog naar je voogd, want denk dat degene die je daar heeft geplaatst er ook iets aan kan veranderen.

Reputatie 7
Badge +9

Kun je wat meer context geven?

Reputatie 7
Badge +12

Heyy ik leef ook op een groep, zou je misschien kunnen vertellen wat er zo onveilig is aan je groep?

-OnlyMe

Reputatie 3
Badge +1

ja dat kan ik wel

pas was er ee njongen die een beetej geweldadig was 

en als ik me niet goed voel ga ik me snijden 

Reputatie 7
Badge +12

Is hij al weg dan? Omdat je pas zei?

-OnlyMe

Badge

Hey, ik heb zelf ook op 3 soorten groepen gewoont, open, beslotens en gesloten. Op wat voor een zit jij? Evt op basis op wat voor groep je zit kan ik heb tips geven.

Heb je na het lezen van onze tips actie ondernomen? Ik snap het nu niet zo goed meer, want je zegt pas geleden was er iemand een beetje gewelddadig, is die persoon nu weer weg? En dat je je zelf snijd is natuurlijk super vervelend maar heeft op zich weinig te maken met de veiligheid op en binnen je groep?

Reputatie 3
Badge +1

Is hij al weg dan? Omdat je pas zei?

-OnlyMe

ja hij is nu weg ja

maar ik ben bang als die terug komt

 

Reputatie 7
Badge +12

Komt hij terug dan? Ik zou hierover in gesprek gaan met de therapeuten die jou begeleiden, ik weet niet of ze bij jou ook socio's heten?

-OnlyMe

Als die jongen nu weg is is er toch geen reden meer om je onveilig te voelen? Maar goed… ik heb niet het idee dat je het aan het oplossen bent, want ik en een ander hebben al een paar keer gezegd dat je er dan met begeleiders over moet praten, of je voogd want je bent op die groep door iemand daar geplaatst!

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik heb zelf ook op 3 soorten groepen gewoont, open, beslotens en gesloten. Op wat voor een zit jij? Evt op basis op wat voor groep je zit kan ik heb tips geven.

en gezinsgroep 

Reputatie 7
Badge +12

@ansie Kan je miss wat meer uitleg geven over je groep? Want dan kan ik je meer begrijpen. Wat is een gezind groep?

-OnlyMe

Reageer