Vraag

wonen jullie in een groot of klein huis

  • 6 February 2024
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Wonen jullie in een groot of klein huis 

 

zelf woon ik in een best wel groot huis hebben 5 slaapkamers 2 badkamers een mega woonkamer best wel grote keuken met bar en een kelder met bioscoop en een zwembad achter het huis


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Groot

ik heb echt een schijt huis t is best groot maar mn ouders boeit het niet hoe hun huis er uit ziet en mn moeder heeft een kringloop verslaving en koopt daar alleen maar ouwe troep en mn vader houd van wandelen in de natuur en het boeit hem ook niet hoe ziijn huis er uit ziet want hij kan niet goed tegen sociaal zijn en ik woon ik een stuk gekke natuur t voelt echt als schijt en vroeger waren er roddels op mijn school at ik dakloos was maar dat was niet maar mn badkamer is echt slecht schoongemaakt en we willen dat wel een keer diep schoolmaken en de douche opnieuw inrichten maar verder is het wel prima je moet gwn een zelfverzekerde mindset hebben want aan dit soort situaties kun je niks doen en ik probeer er gwn het beste van te maken en er zijn altijd mensen die het erger hebben en mijn ouders houden van me dus verder vind ik het wel kut maar ja,

A.B. anoniem ben je een kakker ofnie?

Reageer