Vraag

wonen bij familielid

  • 1 May 2023
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Badge

Ik heb dus ouders die mij altijd negatief behandelen en mijn broertje voortrekken.  Elk moment wat ik ook doe kunnen ze er wat negatief in zien en er iets positiefs uit halen voor mijn broertje. Als ik daar iets over zeg zeggen ze : je bent ouder dus je moet je niet aanstellen. Zou het dan mogelijk zijn om bij oma of oom te gaan wonen? ik ben onder de 18.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Badge

hee hee,

je zou in je omgeving kunnen kijken of er iemand is om er over te praten. dat helpt altijd. verder (als je dat nog niet hebt gedaan) met je oom en/of oma praten. als die het goed vinden, kunnen zij misschien met je ouders praten. ik heb hier helemaal geen verstand van, dus ik weet ook niet of je dan een rechtzaak ofzo nodig hebt, maar je zou zelf gewoon op google kijken wat jou mogelijkheden zijn. veel succes! xx

Reageer