woedeaanvallen


Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

ik ben gymnasticgirl. Ik heb last van woedeaanvallen. Hebben jullie hier tips voor om mezelf te beheersen? Misschien wil ik wel naar een psycholoog maar ik weet het niet zeker. Me ouders zeggen dat dit moet via de huisarts. Waarom? Ik schaam me enorm. Anders wordt het niet verzekerd zeggen mijn ouders. Whatever! Wat boeit dat. Wat zouden jullie doen

 

bye

gymnasticgirl


10 reacties

Badge

Hallo!

Ik heb vaker kinderen gezien met woedeaanvallen. Ga zeker naar de huisarts om doorverwezen te worden naar een psycholoog. Hij of zij gaat dan helpen! Wees niet bang, je wordt niet zomaar opgenomen.

Ik hoop dat het straks weer beter gaat!

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Dankjewel voor je reactie. Ik weet niet of ik naar een huisarts durf. 

 

Groetjes

 

 

Reputatie 6
Badge +12

Ik had dat ook maar toen kocht ik een boek en toen ging het na een tijdje over

 

Heey gymnasticgirl,

Wat vervelend dat je last hebt van woedeaanvallen.

Een psycholoog kan je zeker helpen om je woede te beheersen en gaat ook met je kijken waar deze aanvallen vandaan komen, wat erachter zit.

Waarom twijfel je of je naar een psycholoog wilt? Wat houdt je tegen?

Onder andere dus dat je niet naar de huisarts wilt, omdat je je ervoor schaamt. Waarom schaam je ervoor? Je bent echt niet de enige met woede aanvallen en je hoeft ervoor echt niet te schamen. De huisarts zal vaker mensen met dit soort klachten horen. Een huisarts is er om je te helpen, te luisteren en naar je verhaal te luisteren. De huisarts is er niet om te oordelen.

Ik zou je zeker aanraden naar een psycholoog, om te leren je woede te beheersen, maar ook zeker om de reden hierachter aan te pakken.

Ik zou je ook aanraden om dit wel via de huisarts te doen, de huisarts kan goed met je meekijken en je verwijzen naar een psycholoog. En verzekering technisch is het inderdaad praktischer en goedkoper.

Succes!

Groetjes,
Simply Me

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik had dat ook maar toen kocht ik een boek en toen ging het na een tijdje over

 

thankss voor de reactie. Welk boek heb je gelezen? misschien dat ik het ook wel wil lezen.

bye

 

Reputatie 1
Badge +1

Heey gymnasticgirl,.

(...) Ik zou je ook aanraden om dit wel via de huisarts te doen, de huisarts kan goed met je meekijken en je verwijzen naar een psycholoog. En verzekering technisch is het inderdaad praktischer en goedkoper.

Succes!

Groetjes,
Simply Me

 

dankjewel. ik weet nog niet zeker wat ik ga doen, maar je hebt me zekerder gemaakt. 

 

doeidoei

Badge

Ik zou zeker hulp zoeken waar dat mogelijk is. Ik ken ook zn iemand.

Diegene doet anderen heel veel pijn, maar het meeste jezelf.

Reputatie 6
Badge +12

Ik had dat ook maar toen kocht ik een boek en toen ging het na een tijdje over

 

thankss voor de reactie. Welk boek heb je gelezen? misschien dat ik het ook wel wil lezen.

bye

 

Zorgen voor jezelf - Over de rooie 
maar dit is denk ik voor iets jongere kinderen. Not sure

Heey,

Je hoeft het nu ook nog niet zeker te weten. Je kunt er nog over nadenken en een afweging maken. Je bent het ook zeker niet verplicht, maar het zou je wel kunnen helpen.

En ik denk dat dat wel heel prettig zou zijn.

Fijn om te horen dat het je zekerder heeft gemaakt. Succes verder.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 1
Badge +1

Ik had dat ook maar toen kocht ik een boek en toen ging het na een tijdje over

 

thankss voor de reactie. Welk boek heb je gelezen? misschien dat ik het ook wel wil lezen.

bye

 

Zorgen voor jezelf - Over de rooie 
maar dit is denk ik voor iets jongere kinderen. Not sure

Thanks. Ik ga eens kijken

Reageer