Vraag

Wil weg bij me pleeggezin

  • 9 May 2019
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hay ik ben svenela ik ben 15 jaar oude en ik woon nu ongeveer een anderhalf jaar bij me pleeggezin ik was eerst helemaal bij dat ik bij hun ben en dat ik weg ben bij me moeder en me stiefvader ze drijgde me om als ik niet luisterde dat ik op straat werd en zo een dingen dus de eerste keer raat ik wega liep war in 2017 naar me vader in Duitsland daar heb ik een half jaar gewoon ik hadden het naaar me zin ik ging daar naar school en ales was super leuk leek net of ik me hele leven lang bij me vader wonde en me stiefmoeder en broers zussen en stiefvader daar bij maar daarna zij de rechter dat ik weer terug moet naar me moeder dus ik ging terug toen begon het weer als vanouds voren drijgen en me gebreuken als een poetsvrouw enzovoort en daarna kwam een ex-vriendin van me bij me wonet war ik mee ruzie had en daar had ik helemaal geen zin in naar 4 manden of zo hebben we elkaar weer kunnen verstaan en daarna naar een tijdje zonder dat ik wat gedaan heb begon me stiefvader tegen me te schrewendat ik warden loos was en dat hij spijt had dat hij me op gevangen heeft en heb ik gehuid om dat het me raakte en me moeder zat er zo van bij can ja is je eigen schuld die nam het nooit voor me op en de dag daarna na dat me vriendin van gesprek terug was van jeugdzorg begon me stiefvader tegen haar te schreeuwen om hij te horen heeft gekregen dat me vriendin bij haar oud tante moet gaan wonen en zij begon ok tehuilen en zijn we naar boven gegaan en heb ik me zus geappten en gevraags of ze onze hou helpen zei ze ja en ze belde de politie en even later stond de politie voor de deur hadden zo onze ondervraagd jammer genoeg konden ze onze niet mee nemen maar naar dat de politieweg was moesten we naar onder komen van me moeder en stiefvader wij hadden zo een grote angst hij was tegen onze aan schreeuwen en drijgen dat was niet normaal ik was bang om antwoord te geven op zijn vragen en was ziewiexo bang om wat tezeggen naar een 1 zijn we weer naar boven gegaan en ben ik me me zus gaan appen zei zij dan kom morgen naar mij toe en dan regelen we dat wel we zijn de volgde dag naar me zus gegaan en hebben als geregeld maar ik moest jammer genoeg wel naar me buren dat heb ik wel gedaan naar dat ik gehuid heb ik wil niet die zeggen toch als tegen mamma ik wil niet gaan maar de buurman zei tegen mij toen ik daar was dat ik ok niet naar me school mocht gaan ik vroeg waarom maar hij gaf geen antwoord en ik was bang want ze hielden me binnen ik mocht niet weg niks daarna heb ik me zus weer gebeld en me pleegmoeder na een tijdje heeft me pleeg moeder me opgehaald bij me buurman en heeft ze nog met me monder gepraat en even laten kwam ze me't me schoolspullen ik dacht dat als nu goed zou gaan maar ik kreeg jeugdzorg op me af xonar . Tobas . William schrikker stichting . Veilinghuis. En de gemeente en nog de Columbus ontdek je zelf .ik hou dat allemaal niet ik werd nog korter op me vingers geieren en ik hat rechtzaak naar rechtzaak na dat alles voor bij was begonnen een andere dingen me pleegmoeder begon tegen me teliegen ze krijgt me kindertoeslag maar ze zegt van niet en me pleegzus begint ok teliegen over dingen ze proberen me jaloers temaken met dingen die ze nieuwe hebben en ik niet en heb ik een keer wat nieuws heb beginnen ze meten bot tedoen van nee bha dat is echt niet mooie of nee staat je echt niet mooie en nu mag ik ok niet meer naar me familie en dat mis ik heel erg nu boeit het me niet meer wat me pleeggezin doet min doel is gewoon dat ik bij me vader wil wonen en me familie weer kan zien want sinds ik 4 jaar was mocht ik me familie niet zien van me moeder en nu eindelijk naar 9 jaar kan ik ze weer zienaar en ik wil niks liever dan bij hun zijn maar dat niet om jeugdzorg en de rest het tegen houden

4 reacties

Hey,

wat een heftig verhaal, het is alleen best wel moeilijk te lezen. Zou je voortaan leestekens toe willen voegen, want dan is het makkelijker te lezen voor mensen.

Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp omdat het best wel moeilijk te lezen is, maar volgens mij is je vraag hoe je je familie weer kunt gaan zien. Wat is de reden dat je hun niet mag zien van de jeugdzorg? Misschien is een een hele goede reden voor. Je kan ook aan hun vragen of er een optie is waarop je ze wel mag gaan zien, bijvoorbeeld dat ze naar jou komen of dat er heel de tijd een begeleider bij is.

Sterkte!


Met vriendelijke groet,
Ja sorry
Nee hun rede daar voor is dat ze me aflijden van school maar dat is niet zo en daarom mag ik ze niet zien
Maar ik wil graag weer bij me vader wonen maar ik weet niet hoe ik daar voor zogen zonder me pleeggezin tekwetse
Soms ben ik best bang voor hun daarom
Ik wil het op een manier doen zonder dat ze boos worden of zo

Met vriendelijke groeten
Misschien kun je met hun een afspraak maken, dat wanneer je goede cijfers haal je als beloning je een dagje naar je familie mag. Daarnaast de zomervakantie komt eraan, dan is dat geen goede reden om hun niet te mogen zien.

Wat is de reden dat je weer bij je vader wilt wonen? Ik weet ook hoe dat allemaal juridisch zit, aangezien je moeder dan waarschijnlijk ook weer wilt dat je naar haar komt. Misschien kan je een compromis sluiten dat je naar hem gaat in het weekend of om de week.

Wel fijn dat je nu in zo fijn pleeggezin zit, ik denk dat ze echt wel begrip zullen tonen. Ik zou aanraden om het er met hun over te hebben en dan te starten met vertellen dat je hun erg dankbaar bent ect. Je pleegouders kunnen je vast wel helpen.

Groetjes,
Wow zeg dit verhaal Svenela, ik vind dat het TOTAAL nergens opslaan dat je ma enzo liegt en je zus ook denk ik, best lang het verhaal maar dat maakt nu niks uit.

Ik zie in mijn ogen dat jij eigenlijk geen recht had om te praten wat er echt gaande was waarom de politie enzo kwam.

Wat erg dat je dit mee hebt gemaakt, gaat het goed veder met je?

Ik zeg alleen of het goed met je gaat, dat is alles.

En blijf sterk he Svenela. 🙂💪🏻

Gr. Jade

Reageer