Skip to main content

Hey ik heb echt tips nodig ik wil graag een vibrator alleen ik kan het niet kopen ik heb een pinpas maar ze kunnen zien als ik iest koop ik ben nog 14 maar ik wil het wel graag ik zou echt niet weten hoe ik het me ouders zou moeten vertellen alleen hoe moet het anders stiekem kan ook niet echt pls help

Hi, 
Je kan natuurlijk gewoon ergens naar een geldautomaat gaan en geld pinnen. Zo kunnen je ouders niet erachter komen wat je ermee doet. Als ze er naar vragen kan je dan iets anders zeggen. Of je kan aan een vriendin vragen of ze geld voor je willen pinnen en dan stuur je een tikkie onder een andere doel, zoiets als 'eten' of shoppen ofzo. Of als je het online wil kopen kan je een tegoed bon kopen in de winkel en die vervolgens uitgeven online. Zo kan je in wat meer stappen toch veilig kopen. 
normaal raad ik liegen niet aan, maar ik snap dat je het lastig vindt dus dan is dit een goed alternatief. Misschien is het ook goed om te vragen of ze bijv. een aparte bankrekening kunnen openen waarin zij niet kunnen kijken, of gewoon jou de vrijheid te geven over je uitgaven, het duurt namelijk niet lang meer of je bent al verantwoordelijk voor je geld. 

hopelijk kan je er wat mee. 
Succes! 

@Nomen Nescio 
echt heel slim bedanktt

Zoek eerst uit wat je wilt kopen zodat je weet hoeveel je nodig hebt. 

Je kunt bij het afrekenen de code van je cadeaukaart invullen.  Denk ook aan verzendksten bedenk ik.  

Laat het pakket naar een pakketpunt sturen, als je echt zeker wilt zijn neem je niet degene het allerdichtst bij, maar een winkelcentrum verderop, want als je ouders nét iets bestellen en dan hun pakket afhalen krijgen ze die van jou ook mee.

Zoek eerst uit wat je wilt kopen zodat je weet hoeveel je nodig hebt. 

Je kunt bij het afrekenen de code van je cadeaukaart invullen.  Denk ook aan verzendksten bedenk ik.  

Laat het pakket naar een pakketpunt sturen, als je echt zeker wilt zijn neem je niet degene het allerdichtst bij, maar een winkelcentrum verderop, want als je ouders nét iets bestellen en dan hun pakket afhalen krijgen ze die van jou ook mee.

heel slim dankje wel

Reageer