Vraag

wie woont er nog meer in pleeggezin/adoptie gezin

  • 15 October 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey mijn naam is Kim en ben nieuw op dit forum. En ik had mijn eerste vraag wie woont er nog meer in een adoptie/pleeggezin zelf woon ik in adoptie gezin. Ik kom uit China en ben op mij 2de geadopteerd en woon nu 10 jaar in Nederland heb zelf nog 1 ander adoptie zus die uit Ivoorkust komt Shelly zij is 14 jaar en zie haar echt als me zus.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heee, er wonen vast wel meer in een pleeggezin. Ik zelf niet, ik woon op een woongroep mr je best niet de enige xx

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Kim12,

Ten eerste: welkom op het forum!

Nu antwoord op je vraag: ikzelf woon niet in een pleeg gezin maar er zijn vast meer mensen die in een pleeg gezin wonen net als jij!

Groetjes, @Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, welkom op  dit forum! Fijn dat je er bij bent gekomen! Ik ben 14 en ik woon zelf niet in een pleeggezin maar ik heb wel een pleegzusje 😍 zij is 8 en woont een tijd bij ons. Ze heeft het heel goed naar haar zin bij ons en ik vind het ook heel lief en gezellig. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Heyyy @Kim12 ,

Ik ga binnenkort naar een pleeggezin als het goed is, en ik hoop dat het me veel goeds gaat brengen! Ik heb ook een tijdje op een behandelgroep gezeten, maar dat was tijdelijk, en ik hoop ontzettend dat ik mijn plek ga vinden in mijn nieuwe gezin. Heb je nog tips voor me?

-OnlyMe

Reageer