Hoi!
Mijn "naam" is durpyy en ik ben 15!
Ik heb 3 baantjes en werk volop.. (ongeveer 26 uur per week)
Ik zit in het 3e leerjaar van kader/mavo in de richting zorg & welzijn..
Thuis loopt alles altijd fout en mijn band tussen mijn moeder, stiefvader, vader en mij is heel erg slecht.. ik woon op dit moment bij mijn moeder en stiefvader sinds ik 8 jaar ben.. mijn vader zie ik niet vaak (hooguit 1 x per 4 maande ) en hij zegt altijd dat t mijn schuld is ;-; ik probeer meestal het contact levend te houden maar dat mislukt 90 procent van de tijd..
Maargoed om op de "vraag" te komen mijn famillie zegt dat ik lui ben en nooit iets doe, ik heb weinig vrienden en de vrienden die ik in de buurt heb mag ik niet mee afspreken want ik haal niet de cijfers waar mijn ouders content mee zijn.. ik haal misschien 2 of 3 x per jaar een onvoldoende en de rest zijn gewoon 7, 8en en soms 9's als ik wat ervoor doe..
Ik heb nu bijna vakantie en mijn stiefvader heeft gedreigd en gezegd dat ik een extra baantje erbij moet nemen in de zomervakantie want "hij wilt me niet in huis hebben" hij heeft ook mijn school/prive laptop van de trap gegooid o.dat hij vond dat ik teveel game.. (ik krijg geen nieuwe meer en hij zegt dat als ik er zelf een koop hij hem op dezelfde manier kapot maakt..)
Van dit verhaal vinden jullie dat ik lui ben?
En zoja zou ik graag weten waarin precies..
Ik vind dat ze altijd wel iets vinden wat niet goed genoeg is en ze kunnen manipuleren als de beste pfff
Ik kijk ernaar uit om de reacties te lezen
Mvg, Durp