wegrennen

  • 28 November 2020
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Badge

Hey,

ik ben een 13 jarige (ben nog niet zeker over mn geslacht maar mn biologische geslacht is meisje). Ik heb autisme (syndroom van asperger), depressie en faalangst.

ik heb sinds een paar dagen de neiging weg te rennen van huis. Niet eens per se omdat mn gezin stom is, ze zijn wel gewoon lief voor me enz maar ik heb tijd voor mezelf nodig. Ik ben van plan uiterlijk woensdag (2 december 2020) te gaan en heb mijn tas al voor een deel ingepakt. Ik heb er spullen ingedaan waarmee ik tenminste 4 dagen kan overleven. Ik heb het nog tegen niemand gezegd. Ik ben niet eens bang ofs ik wil gewoon weg van deze aarde en gewoon voor altijd alleen zijn.

basically wil ik iemand die me begrijpt en wie er voor me zal zijn.

 

Bericht aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 7.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@Anonymous.runaway 

Hier spreekt een mede 13 jarige.

Waarom wil je weglopen, ja omdat je alleen wilt zijn maar komt dat doordat je wordt gepest of niet wordt begrepen ik zit hier ook mee te kampen mensen die mij niet begrijpen.

Bijt je er doorheen! 

Ze begrijpen je niet nou en!

Je vind zoiezo wel iemand die je kan helpen of dat nou je mentor is of een vriend of vriendin.

Sta sterk @Anonymous.runaway .

Je kan het🤗

Badge

@Anonimiteit 

basically wil ik gwn weggaan omdat mn gezin (vooral ik en mn ouders) altijd ruzie maakt. Mijn vader is gister thuisgekomen van werk en ze zijn niet gestopt met ruziemaken. Ik haat ze allebei op dit moment en ik wil gewoon weg hier.

Reputatie 3
Badge +1

Hé dat snap ik.

Heb je op je school misschien een vertrouwens persoon?

Zoals je mentor zo ja praat er met hem/haar dan over zodat de mentor je kan helpen.

Pls doe dit oke? 

Reageer