Vraag

weglopen van huis

  • 9 May 2020
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Badge

Hoi

Ik heb net ruzie met me moeder het gaat al jaren niet goed omdat er echt een bende is in huis

zo erg dat ik geen mensen kan uitnodigen

ik ben er nu helemaal klaar mee en wil weg

mijn moeder is totaal niet stabiel en ik heb altijd ruzie met me zusjes

ik wil naar me zus toe maar ben bang dat me moeder dat niet toelaat

ik heb ook al is contact gehad met mijn pyscholoog er over en toen mijn moeder er achter kwam werd ze helemaal boos en zei ze dat ik niet te vertrouwen ben

ik wil gewoon weg ben er helemaal klaar mee


4 reacties

hi @qwerty2020,

Ik zou er met een persoon over praten die je vertrouwt. Dat gaat nu een beetje lastig in deze covid-19 tijd. Maar je kunt altijd iemand bellen toch? Bijvoorbeeld een familielid of een vriend/vriendin of docent.

Verder snap ik je helemaal, ik had die neiging namelijk ook. Je zou er ook met je moeder over kunnen praten en haar proberen uit te leggen waarom je dat vind. En anders zou ik je psycholoog vragen of ze het aan je moeder uit wil leggen. 

Ik weet niet of je nu nog contact hebt met je psycholoog maar je zou altijd een afspraak kunnen plannen met je psycholoog en dat je je moeder dan meeneemt en alles dan uitlegt zodat je er niet alleen voor staat. Dan heb je je psycholoog zegmaar als een soort backup.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjesss,

Lianne 💫

Badge


Heel erg bedankt voor je reactie ❤ Ik heb net me vader gebeld en ik ga morgen naar hem toe

Ik weet nog niet hoe ik het aan mijn moeder ga vertellen dat ik ergens anders heen ga ze wordt sowieso boos maar in iedergeval is het fijn dat ik naar mijn vader kan in plaats van naar een vreemd gezin

alleen volgens mijn moeder heeft hij drank problemen maar ik denk dat ze dat alleen zegt omdat ze niet wil dat ik bij hem ga wonen, Het is gewoon echt nodig dat ik zeker nu dat ik aan huis vast geplakt zit een fijne leef omgeving zit zonder vieze bende.

Nogmaals dankjewel voor je reacite

Badge

Hoi! weet iemand wat je moet doen als je wilt weglopen van huis omdat je thuisproblemen mt je moeder hebt?  age 12 jaar 

Badge

Hoi qwert2020. 

Wat vervelend voor je.ik wou eventjes zegen dat ik zelf ook naar een psycholoog ga en dat een psycholoog niet zomaar dingen mag door vertelen als jij dat niet wilt behalve als je een gevaar vormd voor je zelf of anderen.als een psycholoog wel zomaar iets door verteld aan iemant en je bent geen gevaar voor anderen of jezelf hij of zij ontslagen kan worden. broobeer tegen iemand die je vertrouwt te zegen  dat je je niet op je gemak voelt thuis en dat je eventjes bij iemand anders wilt logeren bij voorbeeld je opa, oma ,oom ,tante ,een goeden vriend. tot Julie het sammen heben opgelost .ik had ook een tijdje dat het heel slecht ging thuis en ik ging toen ook voor ik denk 3 weken eventjes ergens logeren en dat heeft mij heel erg geholpen om na te denken oven alles thuis en dit helpt natuurlijk niet bij iedereen maar je zou het kunnen broobeer en .

 

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn mening.

Reageer