Vraag

weglopen

  • 9 September 2023
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo ik ben yade ik ben 15 jaar ik wil heel graag weglopen van huis omdat ik mijn familie haat mijn moeder bemoeit met alles ze strest mij en mij zussen ook ik wil gewoon op mezelf willen wonen en met mijn vriendin samen want wij hebben precies dezelfde problemen met ons ouders maar hoe loop ik weg van huis samen met mn vriendin zonder dat ze het weten. ik wil gewoon samen een beter leven leven megt mn vriendin zonder stres elke dag en problemen. het liefst wil ik samen met miijn vriendin in een appartement wonen maar we zijn nog 15 samen. We worden ook geslagen soms maar we kunnen er niks aan doen dat onze leven zo slecht is. We willen echt samen een plek vinden om te kunnen verblijven in een lege huisje of appartement


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Heb je hulp gevraagd ? Bel de kindertelefoon ! Of veilig thuis ! Misschien kan iemand je nog een betere tip geven ! 😊 Want slaan mag nooit en je zou thuis veilig en gelukkig moeten zijn. Je mag geholpen worden !
Knuf Tover X

Reputatie 7
Badge +2

Hey @yade!

Heb je misschien andere familie leden waar je naar toe zou kunnen gaan? Misschien iemand die niet te dicht bij de ouders staan, want ik denk dat dit misschien niet aftesprekken is met je ouders in deze situatie. Anders moet je een heel serieus gesprek met je ouders is aangaan, misschien begrijpen ze je wel als je het goed uitlegd. Als het niet goed voor je eigen veiligheid is dan doe dit absoluut niet! Ik weet niet of je relatie met je ouders slecht, super slecht of heel heel erg slecht is. Dus als je hulp van buitenaf nodig hebt dan zou je de Kindertelefoon kunnen bellen, zij kunnen je vast verder helpen, teminste vast meer dan mij! Ik wens je nog veel succes!

Liefs Caiya

Reageer