Vraag

weglopen

  • 27 July 2018
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoii
mijn moeder heeft dagelijks van alles om over te zeuren bij mij (meestal op fk onredelijke shit) en daardoor voel ik mezelf nog waardelozer dan ik al ben em drm denk ik dat het beter is om weg te lopen zodat ik mn moeder niet in de weg zit en zodat ik niet met haar gezeur hoef te dealen. Ik wou eigenlijk vanacht weggaan maar dat is niet handig aangezien ik volgende week op vakantie ga en ik wil het niet verpesten voor mijn moeder aangezien ze me dan nog meer gaat haten. Wat moet ik doen T0T
xx Een kind

2 reacties

ik snij mezelf ook (grotendeels doordat ik me schuldig voel tegenover mn moeder)
Reputatie 3
Badge +8
Wat moet ik doen?

Het lijkt mij beter als je met haar hierover in gesprek gaat. Toevallig ga je bijna op vakantie, dus dat zou een mooi moment zijn. Waarschijnlijk is je moeder ook nog eens redelijker etc omdat ze meer ontspannen (?) is. Als je wegloopt zit je (zeer waarschijnlijk) binnen 24 uur weer in dezelfde situatie. Hier schiet je dus echt geen moer mee op. Geef aan hoe je je erbij voelt en dat het niet gezond voor je is. Misschien kunnen jullie dan samen tot een oplossing/verbetering komen.

Reageer