Skip to main content

Joo allemaal, ik ben een jongen van 14 en zit op ballie. Thuis gaat het echt niet meer goed met mij en mn ma sinds dat mn oma is overleden. Ze wordt om alles boos maar alleen bij mij en niet mn broertje of zusje. Sinds dat ze zo doet heb ik steeds meer dingen geprobeerd zoals roken, vapen, drinken en blowen. Ik merk dat dat mij soms wel helpt als ik met vrienden ben en dat doe. Ik vraag ook altijd of mensen wat willen doen zodat ik gewoon niet thuis hoef te zijn. Vandaag zou ik in de avond met een vriend meeten maar mama die ging pas half acht koken. Ik moest haar helpen toen ze thuiskwam en keek op mijn tel. Ik zag dat het half acht was en zei dat hardop. vervolgens spacet ze hem helemaal en wordt lijp dat ze mijn slaaf niet is en dit en dat. Ik heb echt al meerdere keren de neiging gehad om weg te lopen, maar de laatste tijd ging het wat beter. We komen steeds dichter bij de sterfdag van oma dus dat zou er mee te maken kunnen hebben. Reageer ff want k wil iem om te praten.

Wat heftig en wat jammer dat je mama alleen bij jouw zo boos wordt. Kan je hier met haar over spreken? Of met je papa? Ja kan ook altijd contact opnemen met veilig thuis, zij kunnen je goed helpen.

Ik snap dat weglopen soms verleidelijk is maar dat is niet de juiste oplossing, daar krijg je alleen maar meer gedoe van..

Sterke nog met het verlies van je oma! 

Liefs

Anoniem789 

hey

heel eerlijk ik weet niet wat ik moet zeggen het is heel erg wat er bij je thuis gebeurd en je moet met iemand hierover praten zoals een vriend die je heel erg vertrouwd of misschien als je ooit naar de huisarts of dokter gaat kan je met hun praten. 

En je kan natuurlijk ook met mij praten 💗 

Reageer