Skip to main content
Vraag

weggelopen, heb ik de juiste keuze gemaakt.....?!?!?!

• October 9, 2025
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Ik had gisteravond erge ruzie met m’n ouders en gaf m’n moeder BIJNA per ongeluk een b*tchclap in d’r gezicht ZONDER OPZET , en daarna moest ik voor de voordeur gaan ‘afkoelen’ en toen ben ik weggerend en naar een Vriendin van me (F) en F woont aan de andere kant van het dorp ik woon in Zuid en zij woont in Noord en het is een halfuur lopen en ik kwam daar om 19:20 ofzo en mama kwam me pas ophalen om  20:00,  omdat die moeder van F haar had gebeld (m’n moeder gebeld), en daarna kreeg ik ook nog is een HELE preek 🙄,  en nu is het wel weer ‘goed’ maar morgen ochtend kan IK alsnog de AFWAS gaan doen!!! En DAAR heb IK GEEN zin in !!!

Maar goed, heb ik de juiste keuze gemaakt? Want oprecht ik was zo boos en mijn ademhaling ging ECHT tekeer door het boos zijn, huilen enz.

Wat zeggen jullie??  (btw ben al 2× vaker weggelopen 1 jaar geleden) 

XoXo ~K 

|ik snap ‘t ni meer😐|

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Wat vervelend! Heb je iemand in je omgeving waar je mee kan praten? Of die misschien samen met jou het gesprek kan aangaan met je moeder om dit soort situaties te voorkomen?

xx liefs Wolf 🐺

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 12, 2025

*onnodige quote verwijdert door de Kindertelefoon*

@Wolf  Word al gedaan, ik heb nu net een halfjaar (weer) een psygoloog, dus hoop dat die punten gaan verbeteren

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 12, 2025

Heyy! 

Vervelend dat het zo is gegaan. Ik ben het met ​@Wolf eens, je moet met iemand praten die je kan helpen!